افزایش قیمت ربع سکه و دلار در بازار/ طلا گرمی ۱۰۱ هزار تومان شد

بازار طلا و ارز در آخرین روز هفته‌ای که گذشت؛

بازار طلا، سکه و ارز در حالی هفته کاری خود را به پایان رساند که قیمت ربع سکه و دلار نسبت به روز قبل با افزایش همراه شده بود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک نوسانات بازار طلا و ارز در هفته‌ای که گذشت در برخی از روزها نزولی و در روزهای دیگر صعودی بود و همین افت و خیز قیمت‌ها موجب شد تا در نهایت بازار در این بخش با افزایش قیمت دلار به کار خود پایان دهد.

دیروز (پنج شنبه 3 مردادماه) بهای طلای جهانی نیز البته با افزایش جزئی همراه شد و بر همین اساس در بازار داخلی هر مثقال طلا با ارزش 440 هزار تومان و هر گرم طلای 18 عیار با ارزش 101 هزار تومان مورد مبادله قرار گرفت.

در بازار سکه البته قیمت سکه طرح جدید و قدیم نسبت به روز قبل تغییر چندانی نداشت و به ترتیب با ارزش یک میلیون و 28 هزار تومان و یک میلیون تومان فروخته شد اما نیم و ربع سکه تقریباً با افزایش قیمت همراه بودند که این افزایش قیمت البته در ربع سکه بیشتر مشهود بود.

بر همین اساس نیم سکه دیروز در سکه فروشی‌های سبزه میدان با قیمت 559 هزار تومان و ربع سکه با قیمت 369 هزار تومان و همچنین سکه یک گرمی با قیمت 235 هزار تومان به فروش رسید.

صراف‌های خیابان فردوسی از افزایش قیمت ارز در بازار طی آخرین روز هفته گذشته خبر دادند و اعلام کردند که در این روز دلار با قیمت 3170 تومان، یورو با قیمت 4210 تومان و پوند انگلیس با قیمت 4835 تومان فروخته شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

64  ⁄    =  16