آخرین وضعیت پرونده کهریزک

آخرین جزئیات پرونده کهریزک، الزام زندانیان برای پوشیدن لباس فرم، صدور حکم اعدام برای 47 ایرانی و ماجرای گفته های رحیمی و اظهارات محسنی اژه ای مهمترین اخبار قضایی هفته است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از مهر در هفته قضایی که گذشت ماجرای اتهام سه نماینده مجلس در پرونده فساد بزرگ بانکی برای دادستان کل کشور خبر ساز شد. حالا نمایندگان مجلس بر آن شدند تا در مورد این پرونده دادستان کل کشور و وزیردادگستری را به کمیسیون قضایی مجلس فرا بخوانند ولی آقای وزیر آمد و دادستان کل حاضر نشد. البته اعضای کمیسیون گفته اند هفته آینده دوباره از این دو چهره قضایی در خواست می کنند در کمیسیون پاسخگو باشند.

پرونده کهریزک به دیوان عالی می رود/اعتراض اولیای دم کامرانی به حکم

این هفته وکیل اولیای دم محمد کامرانی با اشاره به اعتراض موکلش به حکم دادگاه کهریزک گفت: پرونده حدود 20 روز دیگر به دیوان عالی کشور فرستاده می شود. و پس از ابلاغ حکم به بخشی که یکی از متهمان پرونده در آن تبرئه شده بود اعتراض کردیم. وی با اشاره به اینکه قد ندارد وارد جزئیات پرونده شود افزود: با اعتراض موکلم پرونده برای رسیدگی به دیوان عالی کشور فرستاده می شود که احتمال می دهیم تا 20 روز دیگر این کار صورت گیرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

79  +    =  84