نهاوندیان:تدابیر ویژه برای هماهنگی تیم اقتصادی داریم

در حالی برخی گمانه زنی‌ها از انتخاب فردی به عنوان عضو ارشد تیم اقتصادی دولت در حد معاون رئیس جمهور برای هماهنگی تیم اقتصادی دولت خبر می داد که محمد نهاوندیان رئیس دفتر رئیس جمهور این مساله را منتفی دانست و در حد همان گمانه زنی خواند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،محمد نهاوندیان در گفت‌وگو با  تسنیم، در رابطه با برخی اخبار مبنی بر حضور معاون ارشد اقتصادی در ریاست جمهوری برای هماهنگ کردن تصمیمات اتخاذی تیم اقتصادی دولت یازدهم اظهار داشت: این اخباربیشتر در حد گمانه زنی هاست و نباید توجه خاصی را به آنها داشته باشیم.

وی ضمن تاکید بر اینکه دولت جدید هماهنگی های لازم را برای تصمیمات اتخاذی از سوی تیم اقتصادی دولت انجام خواهد داد افزود: در همین راستا ساز و کارها پیش‌بینی و برای حفظ هماهنگی ها طرح‌‌هایی تدوین شده است.

نهاوندیان اضافه کرد: رئیس جمهور در انتخاب مسئولان اقتصادی کشور با نگاهیکلان افراد را انتخاب و بر اساس آن به مجلس معرفی نموده است.

رئیس دفتر رئیس جمهور ضمن تاکید بر اینکه از همان روزهای نخست معرفی وزرا هماهنگی تصمیمات و در عین حال توجه به ابعاد اجتماعی مسائل اقتصادی مورد توجه رئیس جمهور بوده است بیان کرد: یکی از عناصر اصلی ایجاد هماهنگی و حفظ تعادل در تصمیمات اتخاذی در حوزه اقتصاد فضای رقابتی و ایجاد راه‌کارهایی برای بهبود فضای کسب و کار است.

نهاوندیان عنوان کرد: ساز وکارهای حفظ هماهنگی در تصمیمات دولت به ویژه در بخش اقتصادی پیش‌بینی شده است تا در فرآیند تصمیم‌گیری‌ها تداخلی ایجاد نگردد و تصمیمات در اولین فرصت اجرایی می‌شود. 

به گفته نهاوندیان سیاست ویژه دولت یازدهم هماهنگی و حفظ تعادل در تصمیمات اتخاذی از سوی وزرا و تیم اقتصادی است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  1  =  5