یک روایت جدید از پیدا شدن «محمدطاها»

اشاره خانواده محمدطاها به این تغییرات کودکشان شاید نشان از این می داد که خانواده ای که بی خبر از همه جا او را خریده بودند، موقع بازگرداندن کودک 9 ماهه به خانواده اصلی اش تمام تلاش خود را کرده بودند تا مادر واقعی محمدطاها، با دیدن قیافه ظاهری پسرش، همه فشارها و استرس های این دوماهه را از یاد ببرد و با خاطری آسوده و بدون نگرانی کودکش را در آغوش بگیرد

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،کودک 9 ماهه ای که 2 ماه پیش از کالسکه اش ربوده شده بود، در ماجرایی باورنکردنی دوباره به آغوش مادرش بازگشت.

به گزارش مجله مهر، «محمدطاها»، کودک 9 ماهه ای که 29 خرداد 92 ربوده شده بود، حالا دوباره به تیتر اول خبرهای اجتماعی و سوژه روز شبکه‌های اجتماعی تبدیل شده است.

حالا شاید پدر و مادر محمدطاها، خوشحال ترین پدر و مادر دنیا باشند. آن ها 2 ماه از کودکشان بی خبر بودند و از هرراهی برای پیداکردن نشانی کودک ربوده شده شان استفاده کرده بودندتا این که بالاخره، محمدطاها به خانه بازگشت. آن هم با ظاهری که برخلاف همه کودک ربایی ها هیچ نشانی از لاغری، فشار  و سختی در کودک دیده نمی شد.

نامادری مهربان

آن هایی که پست آخر وبلاگ اختصاصی محمدطاها و گزارش کامل ربوده شدن و پیداشدنش را خوانده اند، شاید جالب ترین قسمت این پست را قدرشناسی خانواده محمدطاها از نامادری اش بدانند. جایی که نویسنده وبلاگ (که گویا از بستگان محمدطاها است) از وضعیت ظاهری کودک 9 ماهه پس از 2 ماه بی خبری می نویسد: «… خانواده ای که محمد طاها رو خریده بودند از هر نظر به محمد طاها رسیده بودند و محمد طاها کمی تپل شده بود و به نظر می‌رسید قبل از اینکه محمد طاها رو به سوی خانوادش بفرستند آرایشگاه برده بودند و حمام کرده بودند و لباس نو تنش کرده بودند.»

data-src=http://cdn.tabnak.ir/files/fa/news/1392/5/28/282403_604.jpg

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  1  =  8