برگزاری کنفرانس و نمایشگاه بین المللی بانکداری الکترونیک آسیا – مالزی در ۲ و ۳ اکتبر ۲۰۱۳

پنجمین کنفرانس و نمایشگاه بانکداری الکترونیک آسیا در تاریخ دوم و سوم اکتبر 2013 در پایتخت کشور مالزی – کوالالامپور برگزار خواهد گردید.این کنفرانس و نمایشگاه آن نقش مهمی در انعکاس آخرین دستاوردهای بانکداری الکترونیک و تکنولوژی های فناوری اطلاعات در صنعت بانکداری و به اشتراک گذاری تجارب و دستاوردهای برتر بانک ها در آسیا دارد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،سر فصل های اصلی کنفرانس به شرح زیر است:

Big Data

Cloud Computing

Mobile Banking

Business Process Management

Technology Risk Management & Security

Fraud & AML

Social media

Gamification

Innovation in Cards & Payments

 
حوزه های اصلی مورد بحث در کارگاه ها:

(بانکداری خرد و مصرفی)RETAIL AND CONSUMER BANKING

(بانکداری شرکتی)CORPORATE BANKING

(بانکداری تجاری)BUSINESS BANKING

(بانکداری سرمایه گذاری)INVESTMENT BANKING

(بانکداری عمده)WHOLESALE BANKING

کارگاه های بعد از ظهر کنفرانس به سه بخش تقسیم شده که کاربردهای خاص بانکداری الکترونیک بر اساس الزامات کسب و کارهای متفاوت بانک ها(بانکداری خرد، بانکداری عمده فروش و شرکتی، بانکداری تامین سرمایه ) می پردازد.

ثبت نام در  کنفرانس و نمایشگاه

انستیتو بانکداران خاورمیانه به عنوان همکار استراتژیک کنفرانس, نمایشگاه بین المللی بانکداری الکترونیک آسیا آمادگی خود را برای ثبت نام  علاقه مندان  فراهم کرده است.

به گزارش روابط عمومی انستیتو بانکداران خاورمیانه، این مرکز تخصصی بانکداری در پنجمین کنفرانس و نمایشگاه بانکداری الکترونیک که در تاریخ دوم و سوم اکتبر 2013 در مالزی برگزار می شود مشارکت فعال می نماید.بانک تک آسیا یکی از مهمترین رویدادهای بانکداری الکترونیک در جهان است که متخصصین و صاحبنظران بانکداری الکترونیک و فناوری اطلاعات جدیدترین دستاوردهای کاربردی خود را اراپه می نمایند.

 بانک تک آسیا روندهای آتی بانکداری الکترونیک و چالش های ‍فراروی بانک های جهان را در حوزه بانکداری الکترونیک مورد بررسی قرار می دهد و بانک ها و موسسات مالی و اعتباری و شرکت های اراپه کننده خدمات متنوع در زمینه بانکداری الکترونیک با شرکت در این رویداد مهم بانکداری الکترونیک می توانند برنامه ریزی راهبردی برای سرمایه گذاری در بخش فناوری اطلاعات و بانکداری اکترونیک و توسعه خدمات خود داشته باشند.

شایان ذکر است شرکت کنندگان در نمایشگاه جانبی کنفرانس نیز باآخرین پیشرفت های فناوری های بانکداری الکترونیک آشنا می گردند بطوریکه فرصت تعامل تجاری با شرکت های حاضر در نمایشگاه فراهم شده است.

متقاضیان و علاقه مندان محترم می توانند جهت شرکت در کنفرانس و نمایشگاه Banktech Asia 2013 با انستیتو بانکداران خاورمیانه تماس حاصل فرمایید.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  74  =  79