روزشمار برای تیم‌های بزرگ بی‌جام

جدا از آرسنالی که بعد از قهرمانی در جام حذفی سال 2005 از قهرمانی در تورنمنت ها باز مانده تیم های دیگری هم قرار دارند که چندین سال است از مقام قهرمانی در لیگ ها و جام های داخلی باز مانده اند

قانون آنلاین- به دنبال 8سال شدن جام نگرفتن یکی از سایت ها کرنومتر روزهای بی جام آرسنال را منتشر کرده است که حتی ثانیه آن را نیز می شمارد. جدا از آرسنالی که  بعد از قهرمانی در جام حذفی سال 2005 از قهرمانی در تورنمنت ها باز مانده تیم های دیگری هم قرار دارند که چندین سال است از مقام قهرمانی در لیگ ها و جام های داخلی باز مانده اند که ما شاخص ترین آن ها معرفی می کنیم.
فاینورد
تا  سال 1999 فاینورد یکی از سه ضلع قهرمانی هلند محسوب می شد ، اما از آن سال دیگر نتوانست لیگ هلند را فتح کند.آخرین قهرمانی فاینورد به سال 2008 و فتح جام حذفی بر می گردد. در این فصل هم فاینورد مسابقات را بد شروع کرده است و امیدی به آن نمی رود.
اسپورتینگ لیسبون
به مانند فاینورد، اسپورتینگ هم در کنار پورتو و بنفیکا اضلاع قهرمانی پرتغال را تشکیل می دادند. اما از سال 2002 این تیم نتوانسته به مقام قهرمانی لیگ برتر این کشور برسد.این تیم نیز تنها در سال 2008 یک جام حذفی را فتح کرد.
رم
رمی ها در سال 2001 برای سومین بار اسکودوتو را فتح کردند و بعد از آن تنها در سال 2008 موفق شدند جام حذفی را نیز با خود به خانه ببرند.
اورتون
زمانی اورتون در کنار لیورپول قدرت های اصلی جزیره محسوب می شدند.اما آخرین قهرمانی آن ها به در لیگ جزیره به 1987 بر می گردد. در 1995 نیز اورتونی ها جام حذفی را فتح کردند و حالا 18 سال بدون جام مانده اند.
لیورپول
لیورپول ها که زمانی پرافتخارترین تیم انگلیس محسوب می شدند  از سال 1990 تاکنون نتوانستند به مقام قهرمانی لیگ جزیره برسند و از زمان شروع لیگ برتر در 1993 دستشان به جام نرسیده است.  آخرین قهرمانی آن ها در جام حذفی به سال 2006 می رسد. هرچند وضعیت آن ها از آرسنال بهتر است و جام اتحادیه را در 2012 فتح کردند.

موناکو
موناکو که امسال با خریدهای نجومیش مشهور شده است از سال 2000 در فتح لیگ فرانسه ناکام بوده و حتی سقوط را نیز تجربه کرده است. در سال 2003 نیز برای آخرین بار قهرمان جام حذفی شدند.

والنسیا
از سال 2000 به این سو والنسیا  دوباره به صف مدعیان اسپانیا تبدیل شد . اما از سال 2004 برای ششمین و آخرین بار به مقام قهرمانی لالیگا رسید. در کوپا دل ری هم آن ها در سال 2008 توانستند قهرمان بشوند.

هامبورگ
هامبورگ از وقتی در 1983 به مقام قهرمانی بوندس لیگا و لیگ قهرمانان دست یافت تنها در سال 1987 توانست یک جام حذفی را با خود به خانه ببرد و حالا 26سال است  بدون جام مانده است.

له ورکوزان
نام دیگر له ور کوزان نه ورز کوزان  است که به معنای ناکام همیشگی در جام گرفتن اطلاق می شود. آن ها همیشه تا فتح جام های مختلف رفته اند و باز مانده اند. در 1993 آن ها آخرین قهرمانی خود را در جام حذفی جشن گرفتند و انتظار آن ها حالا 20 ساله شده است.

تورینو
زمانی تورینو یکی از قدرت های اصلی ایتالیا محسوب می شد. اما از 1976 که هشتمین  وآخرین قهرمانی خودشان در سری آ را کسب کردند تنها یک بار در 1993 جام حذفی را برای بار پنجم به دست اوردند.

آستون ویلا
این تیم تا  سال 1987 هفت بار لیگ جزیره را فتح کرده بود  که بعد از ان تنها در 1995 یک جام حذفی را با خود به خانه برد.

آتلتیکو بیلبائو
از وقتی در سال 1984 این تیم توانست لالیگا و کوپا دل ری را فتح کند مدت 29 سال است که دیگر خبری از تیم پرافتخار بیلبائو نیست. آن ها تا قبل از آن 8بار لالیگا و 23بار کوپا دل ری را به دست اورده بودند.
 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

70  ⁄    =  10