نصب بزرگترین تابلو پیام‌نمای خاورمیانه در استان البرز

اطلاع‌رسانی به موقع نسبت به ترافیک جاده‌ها، کاهش حجم ترافیک، کاهش چشمگیر تصادفات، خبررسانی به موقع از شرایط جوی، ارتقای سطح آگاهی و فرهنگ ترافیکی رانندگان، تأثیر مثبت در الزام رانندگان بر اجرای قوانین و هشدارهای ایمنی از مزیت‌های مهم تابلو های پیام نما است.

border=0px

روانی‌پور اظهار داشت: اطلاع‌رسانی به موقع نسبت به ترافیک جاده‌ها، کاهش حجم ترافیک، کاهش چشمگیر تصادفات، خبررسانی به موقع از شرایط جوی، ارتقای سطح آگاهی و فرهنگ ترافیکی رانندگان، تأثیر مثبت در الزام رانندگان بر اجرای قوانین و هشدارهای ایمنی از مزیت‌های مهم تابلو های پیام نما است. وی خاطر نشان کرد: طول عمر LED  تابلو های فوق حداقل یکصد هزار ساعت است و سازه‌های فلزی آن مطابق با استاندارهای جهانی است.

وی افزود: تجهیزات فوق کاملا در برابر شرایط بد جوی، باد و زلزله مقاوم است و نرم‌افزار تابلو بر اساس مشخصات ارایه شده اداره کل راه و ترابری است و در سال‌های گذشته در استان‌های تهران، آذربایجان شرقی و غربی، کرمانشاه، همدان، ایلام، گلستان، گیلان، مرکزی، قم، خوزستان، قزوین، مازندران، زنجان، یزد، لرستان، شهرکرد نصب شده است. گفتنی است، زمان افتتاح این تابلو مصادف با دومین ساگرد درگذشت  مهندس حسن خاکباز؛ بنیانگذار و مدیر عامل قبلی شرکت تتا بود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  1  =  10