کنترل کلاهبردای اینترنتی در نیجریه

First Bank نیجریه در حرکتی برای تضمین امنیت سپرده‌های مشتریان و جلوگیری از کلاه برداری در اینترنت بانکینگ، پایگاه احراز هویت G-secure، از شرکت کلایدستون را انتخاب کرده است تا مرحله دوم احراز هویت در تراکنش‌هایی را بر عهده بگیرد که در آن‌ها از کارت استفاده نمی‌شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به نقل از تارنمای شاپرک شرکت ارائه دهنده این سرویس، که یکی از بهترین عملکردهای جهانی را دارد با قوانین بانک مرکزی نیجریه هم خوانی دارد. طبق این قوانین تمام بانک‌ها باید یکپارچگی احراز هویت پرداخت کننده در یک پایگاه ایمن سه بعدی را تضمین کنند.

Folake Ani-Mumuney سخنگوی First Bank، اعلام کرده است؛ انتخاب پایگاه احراز هویت G-secure، پایگاه جلوگیری از کلاه برداری بانک را قدرتمند کرده است؛ زیرا پر توکل‌های امنیتی قدرتمندتری دارد که سبب می‌شود مشتریان از یک خرید آنلاین آسان و قابل اطمینان بهره ببرند. او همچنین اعلام کرد بانک به دنبال سرمایه گذاری‌های مداوم در فناوری اطلاعاتی خود است تا محصولات نوین تر ارائه کند و حمایت از مشتری در برابر کلاه برداری را بیشتر نماید.

با کارگیری این خدمت، فروشندگان وب سایت می‌توانند به آسانی هویت خریدار را در وب سایتشان تایید کنند و به این طریق تضمین کنند خریدار، صاحب واقعی کارت است که این تراکنش را انجام می‌دهد.

هم زمان با تشدید مقاومت از سوی قانون گذاران و اپراتورها برای محافظت از اموال آنلاین، مشتریان در برابر کلاه برداران سایبری در این بخش و First Bank نیز قوانین و پروتکل‌های امنیتی جدیدی به کار گرفته‌اند..

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  60  =  67