مهد کودک گران‌تر از دوره دکترا

اولین مهد کودک ایران با نام ایران توسط خانم برسابه هووسپیان ٬ از ایرانیان ارمنی دهه 30 خورشیدی در خیابان معتمد الدوله با مجوز وزارت فرهنگ تاسیس شد. هووسپیان در دانشگاه ژنو سوییس درس خوانده بود . از آن تاریخ تا امروز نیاز به مهدکودک ها آنقدر توسعه یافته است که کمتر شهری در ایران وجود دارد که مهد کودک نداشته باشد.

عصرایران؛ این هفته آخرین نرخ تعیین شده برای شهریه مهدهای کودک از سوی سازمان بهزیستی کشور تعیین و اعلام شد.  نرخ های جدید اعلام شده برای شهریه مهدهای کودک در هر ماه، در گران ترین حالت 337 هزار تومان که شامل برخی مهدها در منطقه یک تهران است می شود. در ارزان ترین حالت نیز این نرخ به 60 هزار تومان می رسد. این نرخ ها را معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور برای مهدهای کودک تمام وقت و نیمه وقت مناطق 22 گانه استان تهران و دیگر استان های کشور اعلام کرد.

با این حال این نرخ ها فقط مختص شهریه مهدکودک های دولتی است و در کنار این، مهدکودکهای خصوصی نیز هست که شهریه دریافتی آنها برای نگه داری یک ماه از کودک شما مبلغی در حدود یک میلیون و هفتصد هزار تومان دریافت می کنند. در این گزارش به همین موضوع پرداخته ایم.

اولین مهد کودک ایران با نام " ایران " توسط خانم " برسابه هووسپیان " ٬ از ایرانیان ارمنی دهه 30 خورشیدی در خیابان " معتمد الدوله " با مجوز وزارت فرهنگ تاسیس شد. هووسپیان در دانشگاه ژنو سوییس درس خوانده بود . از آن تاریخ تا امروز نیاز به مهدکودک ها آنقدر توسعه یافته است که کمتر شهری در ایران وجود دارد که مهد کودک نداشته باشد.
 

data-src=http://cdn.asriran.com/files/fa/news/1392/5/28/304005_152.jpg

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

90  −  82  =