جزئیات دیدار منوچهر متکی با سفیر سوریه (+عکس)

وزیر امور خارجه اسبق کشورمان در دیدار با سفیر سوریه گفت: ما از حضرت امام فرا گرفته‌ایم که تنها در سایه مقاومت می‌توان هویت و استقلال خود را حفظ کرد و امروز هم حمایت از سوریه به معنای حمایت از مقاومت است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به نقل از فارس، منوچهر متکی وزیر اسبق امور خارجه کشورمان در دیدار با سفیر سوریه در تهران ضمن رایزنی و تبادل‌نظر درباره آخرین تحولات منطقه اظهار داشت: بنده به عنوان یک شهروند ایرانی حمایت خود را از ملت و دولت سوریه ابراز می‌کنم و معتقدم که دوستان دوران سختی‌ها بهترین دوستان دوران راحتی‌ هستند.

متکی با بیان اینکه بنده زمانی که در مجلس اول نماینده بودم به خاطر دارم که در زمان جنگ ایران، سوریه چطور در کنار ملت و دولت ایران قرار داشت افزود: در نیم‌قرن گذشته سوریه با وجود اینکه در کنار منبع تنش‌زای منطقه یعنی رژیم صهیونیستی زیست کرده است اما توانسته استقلال و سیاست‌‌های اصولی خود را حفظ کند.

وزیر اسبق امور خارجه کشورمان ادامه داد: سوریه در حوزه عربی تنها کشور منطقه است که در کنار مواضع برحق جمهوری اسلامی ایستاده و آنچه که امروز در سوریه می‌گذرد تنها یک اقدام علیه ملت و دولت سوریه نیست بلکه یک هجمه علیه مقاومت اصولی در منطقه است.

وی تصریح کرد: ما از حضرت امام فرا گرفته‌ایم که تنها در سایه مقاومت می‌توان هویت و استقلال خود را حفظ کرد و امروز هم حمایت از سوریه به معنای حمایت از مقاومت است.
 

height=313

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

89  +    =  99