هفته سیاه و سفید «دانشجو» را چه کسی رقم زد و چرا؟!

بدین ترتیب ماجرا ابعاد پلیسی به خود گرفته و تمامی تلاش‌های رسانه های مدافع دانشجو در قامت تفسیر جلوه گر می‌شود تا همه از یاد ببرند که مگر عزل یا نصب رئیس دانشگاه آزاد، مبتنی بر قانون نیست که هرکس تفسیری از ماجرا ارائه می دهد؟ به عبارت بهتر، حتی اگر تفسیر این رسانه ها و خبرهایی که در این باره ذکر شده، موثق باشد، مگر نه اینکه عزل دانشجو تابع قوانینی است که فارغ از آن محقق شدنی نخواهد بود؟

با احتساب دوران سی‌ساله ریاست جاسبی بر دانشگاه آزاد اسلامی، انتشار شایعه قدرتمند عزل جانشین وی در بیستمین ماه، نشانه‌های بسیاری در خود نهفته دارد ولی این تمام ماجرا نیست چراکه با شایعه‌ای مواجهیم که به شدت تکذیب شده ولی هیچ شکایتی متوجه رسانه‌های رسمی منتشر کننده آن نشده است!

به گزارش «تابناک»، دومین روز هفته گذشته به پایان نرسیده بود که خبر عزل فرهاد دانشجو، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی توسط دو خبرگزاری -که از قضا خاستگاه مشترکی دارند- مخابره شد تا هر دو به نقل از منابع آگاه مدعی شوند که نه تنها صورتجلسه عزل این مقام تنظیم شده و چند امضای پای آن به چشم می‌خورد، بلکه جانشین وی را هم معرفی کرده و حتی درباره علت شکل گیری این رویداد هم گمانه زنی کنند تا در متن خبرشان، نام برخی اشخاص حقیقی به عنوان عوامل شکل دهنده ماجرای عزل ذکر شده باشد.
 

هفته

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1  +  7  =