مورینیو: باید احمق باشیم که شبیه تیم دیگری بازی کنیم

سرمربی تیم فوتبال چلسی معتقد است تیمش باید با همین قدرت به بازی‌های خود ادامه دهد و سعی نکند از تیمی دیگر الگوبرداری کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از تسنیم، چلسی  شب گذشته (شنبه) در هفته هفتم لیگ برتر انگلیس با پیروزی 3 بر یک در خانه نوریچ‌سیتی به مکان سوم جدول رده‌بندی این رقابت‌ها صعود کرد ولی سرمربی پرتغالی این تیم تاکید کرد شاگردانش نباید به تقلید از سبک بازی تیمی دیگر بپردازند.

مورینیو با تاکید بر اینکه چلسی باید سبک بازی خودش را داشته باشد گفت: اگر سعی کنیم شبیه به تیم‌های دیگر بازی کنیم خیلی احمق هستیم. من با کسب 100 امتیاز قهرمانی لالیگا را با رئال‌مادرید به دست آوردم و تیم من شبیه به تیم بارسلونا بازی نمی‌کرد. اگر سعی کنید شبیه به تیمی دیگر بازی کنید هیچ گاه به آن سطح نخواهید رسید.

وی افزود: باید سعی کنید در قالبی که بازیکنان‌تان با توجه به کیفیتی که دارند به آن عادت کرده‌اند بهترین باشید. اگر به برانیسلاو ایوانوویچ می‌گویم که زود اقدام به ارسال توپ نکن چون دروگبا آنجا نیست، حتما یک چیزی می‌دانم که می‌گویم. ما ارسال‌هایی روی دروازه حریف داشته‌ایم که نتیجه‌ای در بر نداشته پس باید بر اساس کیفیت مربوط به بازیکنان‌مان بازی کنیم. سعی نکنید باهوش باشید چون احمق می‌شوید.

چلسی در ماه آگوست 2013 در سوپر جام اروپا پس از اینکه در وقت‌های قانونی و اضافه بازی مقابل بایرن‌مونیخ به نتیجه 2 بر 2 رسید در ضربات پنالتی بازی را به قهرمان آلمان واگذار کرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  77  =  87