نتایج طرح آمارگیری از کرایه ماشین آلات عمرانی

مرکز آمار ایران نتایج طرح آمارگیری از کرایه ماشین آلات مورد استفاده در طرح های عمرانی در نیمه اول سال 92 را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از مهر، مرکز آمار ایران نتایج طرح آمارگیری از کرایه ماشین آلات مورد استفاده در طرح های عمرانی در نیمه اول سال 1392 را منتشر و اعلام کرد: طرح آمارگیری از کرایه ماشین آلات مورد استفاده در طرح های عمرانی از 1365 به صورت شش ماهه در سطح استان تهران توسط مرکز آمار ایران اجرا می شود.

در این آمارگیری، اطلاعات مربوط به کرایه ساعتی انواع ماشین آلات مورد استفاده در طرح های عمرانی (60 مورد)، با ارسال پرسشنامه های مربوط از طریق رایانامه به پیمانکاری های مجری طرح های عمرانی در استان تهران، جمع آوری می شود. این طرح در مردادماه سال 1392 برای جمع آوری اطلاعات مربوط به نیمه نیمه اول همان سال اجرا شده است.

بر اساس نتایج حاصل از این آمارگیری، متوسط کرایه ساعتی برخی از انواع ماشین آلات در نیمه اول سال 1392 و تغییرات آن نسبت به دوره قبل و دوره مشابه سال قبل ارائه شده است. متوسط کرایه ساعتی ماشین آلات منتخب مورد استفاده در طرح های عمرانی در نیمه اول 1392 و درصد تغییرات آن نسبت به دوره قبل و دوره مشابه سال قبل نیز ارائه شده است.

در مقایسه تمامی 60 قلم مورد آمارگیری این دوره، "بیل مکانیکی چرخ لاستیکی به قدرت حدود 100 اسب بخار با راننده" با 7.2 درصد و "موتورجوش دیزلی 400 آمپر" با 24.7 درصد دارای کمترین و بیشتری افزایش در متوسط کرایه ساعتی نسبت به دوره قبل بوده اند.

همچنین، مقایسه متوسط کرایه ساعتی در این دوره با دوره مشابه سال قبل نشان می دهد که کمترین افزایش کرایه ساعتی مربوط به "بیل مکانیکی چرخ لاستیکی به قدرت حدود 100 اسب بخار با راننده" با 30.3 درصد و بیشترین افزایش کرایه ساعتی مربوط به "موتور جوش دیزلی 400 آمپر" با 60.6 درصد بوده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

29  −  24  =