بررسی گوشی هوشمند Sony Xperia M

سونی در کنار گوشی‌های برتر خود، گوشی‌های ساده با امکانات خوب هم تولید و عرضه می‌کند. گواه این ادعا، گوشی اکسپریا M است. این گوشی در دو مدل تک و دو سیم‌کارته عرضه می‌شود و از نظر طراحی و کارایی بسیار خوب است.

برترین ها: سونی در کنار گوشی‌های برتر خود، گوشی‌های ساده با امکانات خوب هم تولید و عرضه می‌کند. گواه این ادعا، گوشی اکسپریا M است. این گوشی در دو مدل تک و دو سیم‌کارته عرضه می‌شود و از نظر طراحی و کارایی بسیار خوب است. از نظر تجاری، طراحی خانواده اکسپریا جزو بهترین‌ها هستند. اکسپریا M نیز از این نظر بسیار شبیه اکسپریا Z است و کلید پاور زیبایی دارد. در ضمن، کلید اختصاصی شاتر نیز دارد که این روزها در کمتر گوشی هوشمندی شاهد آن هستیم. باتری قابل تعویض و جایگاه کارت حافظه میکرو اس‌دی نیز از دیگر ویژگی‌های این گوشی هوشمند هستند.

اکسپریا M، صفحه نمایش بزرگ 4 اینچ با کیفیت FWVGA و تراکم تصویر 245 پیکسل در هر اینچ، پردازنده دو هسته‌ای Krait، دوربین 5 مگاپیکسل با قابلیت ضبط ویدئو با رزولوشن 720p  دارد. بیشتر اندرویدی‌ها رده پایین و متوسط پردازنده‌های Cortex-A9 دارند و فقط با کیفیت VGA فیلم‌برداری می‌کنند یا نمایشگرهای زیر WVGA دارند. اما اکسپریا M با قیمت مناسب ویژگی‌های بسیار خوبی نسبت به رده خود دارد. این گوشی بسیار برتر از گوشی‌های متوسط برندهای بزرگی همچون سامسونگ، ال‌جی و اچ‌تی‌سی ظاهر شده است. مدل دوسیم‌کارته آن نیز مشخصات خوبی دارد.
 

data-src=http://cdn.bartarinha.ir/files/fa/news/1392/8/21/218092_887.jpg

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

59  +    =  61