ناکام ترین چهره های انتخاباتی +عکس

درگذشت دوتن از کاندیداهای دوره های گذشته انتخابات ریاست جمهوری در ایران و بیماری سخت یکی دیگر از آنان، بهانه ای شذ برای تهیه این گزارش. مردانی که الان در حاشیه روزهای بی خبری را می گذرانند.

مجله مهر: درگذشت دوتن از کاندیداهای دوره های گذشته انتخابات ریاست جمهوری در ایران و بیماری سخت یکی دیگر از آنان، بهانه ای شذ برای تهیه این گزارش. مردانی که الان در حاشیه روزهای بی خبری را می گذرانند.

این روزها خبرهای خوبی از سیاستمداران حاشیه نشین ایران به گوش نمی رسد. خبر درگذشت «رجبعلی طاهری» و «حبیب الله عسکراولادی» همراه با خبر وخامت حال «سیدعلی اکبر پرورش» شاید خیلی ها را به یاد رقابت های انتخاباتی ریاست جمهوری در دوره های گذشته بیندازد. با مردانی که هرکدام شان روزی سودای نشستن بر صندلی بالاترین مقام اجرایی کشور را درسر داشتند و مدت ها تیتر اول خبرها بودند و حالا در بی خبری روزگار می گذرانند.

شاید خبرهای تلخی که این چند وقت از کاندیداهای ناکام انتخابات ریاست جمهوری شنیده ایم، بهانه ای باشد برای مرور آنچه بر کاندیداهای ناکام ریاست جمهوری در دوره های مختلف گذشته  سراغ گرفتن از مردانی که این روزها کمتر خبری از آنان به گوش می رسد.
 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

5  ×  8  =