فعالیت هنرمندان در شبکه های اجتماعی

هنرمندان زیادی هستند که اگر نام آنها را در این محیط search کنید با صفحه هایی از آنها مواجه می شویداما ما در این گزارش تنها از هنرمندانی یاد کرده ایم که تقریبا مطمئن هستیم که صفحه شان توسط خودشان مدیریت می شود. پس خواندن این گزارش را از دست ندهید.

روزنامه تماشا: نزدیک به یک دهه یا شاید کمتر از آن ارتباط برقرار کردن با ستاره ها و آرتیست ها کار خیلی سخت و گاهی نشدنی بود.

گاهی حتی به یک امضا که به سختی آن را گرفته بودیم دلخوش می کردیم و مدت ها از آن محافظت می کردیم تا خاطره آن لحظه روبرویی با ستاره محبوبمان از ذهنمان بیرون نرود اما حالا دیگر اوضاع خیلی تغییر کرده، بازیگران و ستاره های مورد علاقه مان از طرفدارانشان زیاد دور نیستند، با آنها عکس می گیرند و در صفحه هایشان در محیط های مجازی کامنت آنها را پاسخ می دهند و کلی اتفاق بامزه که با فیس بوک و اینستاگرام شدنی شده.

حالا دیگر می توان رد هنرپیشه ها را زد و از آخرین حس و احوالاتی که آنها با fan هایشان به اشتراک می گذارند با خبر شد. بعد از گزارشی که درباره صفحه های شخصی خواننده ها و اهالی موسیقی نوشتیم این بار نوبت به بازیگران و کارگردانان فعال در حوزه مجازی رسید. قطعا هنرمندان زیادی هستند که اگر نام آنها را در این محیط search کنید با صفحه هایی از آنها مواجه می شویداما ما در این گزارش تنها از هنرمندانی یاد کرده ایم که تقریبا مطمئن هستیم که صفحه شان توسط خودشان مدیریت می شود. پس خواندن این گزارش را از دست ندهید.

بهرام رادان و تکیه به 59 هزار نفر

بازیگران پرکارتر از کارگردانان هستند و نگاه جدی آنها را به این محیط ها ندارند. گرمتر هستند و به نظر می رسد از اینکه با fan هایشان ارتباط برقرار کنند خیلی لذت می برند، البته برخی از آنها گویا به شدت تایید طلب هستند و شنیده شده که خواندن برخی از کامنت ها به آنها حسابی انرژی می دهد و تا چند روز با مرور آن کامنت ها روی فرم هستند!

 

گزارشی
 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

24  ⁄    =  6