هشدار نسبت به خرید کیت‌های کاهنده مصرف گاز

شرکت ملی گاز بازهم نسبت به خرید کیت‌های کاهنده مصرف گاز طبیعی هشدار دارد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از ایسنا شرکت ملی گاز اعلام کرد: پیرو گزارش‌های دریافتی و اخبار شایع در برخی از استان‌ها و شهرهای کشور، اخیرا مشاهده می شود که برخی افراد سودجو تحت عناوین شرکت‌های خصوصی و یا با سوء استفاده از عناوینی مثل ناظرین سامانه واریز یارانه با شهروندان تماس گرفته و پس از اخذ برخی اطلاعات شخصی افراد – از جمله میزان درآمد- نسبت به ترغیب مردم برای خرید کیت‌های کاهنده مصرف گاز طبیعی و دریافت مبالغ متفاوتی در ازاء ارایه دستگاه ادعایی اقدام می‌کنند.

 

شرکت ملی گاز با اشاره به این که این افراد سودجو اعلام می‌کنند فروش این کیتهای کاهنده مصرف گاز با اطلاع و تایید شرکت ملی گاز ایران صورت می‌گیرد تاکید کرد: شرکت ملی گاز تایید هرگونه دستگاه‌ و کیت‌ کاهنده مصرف گاز طبیعی مورد ادعا این افراد و شرکتهای سود جو را تکذیب می‌کند.

 

شرکت ملی گاز از مردم در سراسر کشور تقاضا کرد: در صورت تماس یا مراجعه این افراد نسبت به گزارش مراتب به نیروی انتظامی و سایر مراجع از جمله شرکت گاز استان اقدام کنند.

 

بدیهی است هرگونه اطلاعیه و تاییدیه در خصوص دستگاه های مورد نظر رسما توسط شرکت ملی گاز ایران در سایت www.nigc.ir به اطلاع عموم مشترکین خواهد رسید.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

16  −  11  =