نگـذارید کیـف‌تان قاتـل شـما باشـد /عکس

پزشکان ارتوپد می‌گویند: «بهترین کیف برای خانم‌ها کیفی است که خالی باشد!» این توصیه‌ آنها برای این است که تا می‌توانید کیفی سبک‌تر را حمل کنید. ایده‌آل‌ترین کیف‌ها کیف کوچک با وزن کم است که به دور شانه یا کمر بسته شود.

مجله سیب سبز: پزشکان ارتوپد می‌گویند: «بهترین کیف برای خانم‌ها کیفی است که خالی باشد!»  این توصیه‌ آنها برای این است که تا می‌توانید کیفی سبک‌تر را حمل کنید. ایده‌آل‌ترین کیف‌ها کیف کوچک با وزن کم است که داخل آن حداقل چیزها قرار داده شده و به دور شانه یا کمر بسته شود. اما متاسفانه کیف اکثر خانم‌ها اینگونه نیست، تنها دختران و پسران دانش‌آموز نیستند که کیف‌های سنگین بر دوش می‌اندازند این روزها بسیاری از دختران و زنان را می‌بینید که کیف‌های بزرگ را بر دوش یا پشت خود حمل می‌کنند که درون آنها کیلوکیلو چیزهای مختلف جمع شده‌ است، این کیف‌ها صدمات زیادی را به بدن وارد می‌کنند.

کیف نه چمدان

استفاده از کیف سابقه بسیار طولانی در تاریخ دارد، در نقاشی‌های اولیه می‌توان ردپای استفاده انسان‌های اولیه از چیزهای مشابه کیف را در مردان و زنان اولیه دید. اما کیف‌های مدرن از اوایل قرن بیستم به زندگی بشر راه یافتند. از اواخر دهه 50 میلادی هم کوله‌پشتی به زندگی انسان‌های مدرن و به خصوص جوان‌ها راه یافت. حالا هم کیف‌هایی روی دوش یا پشت جوان‌ها جای می‌گیرد که درون آنها لپ‌تاپ (سنگین) نوت‌بوک (سنگین) لباس و کفش ورزشی (سنگین) و… قرار دارد. طبیعی است که این وزن‌های اضافه فشاری را به بدن وارد می‌کند که گاه حتی به تغییر وضعیت اندام‌ها و ستون فقرات می‌انجامد. اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که هر روز کیف سنگینی را بر دوش می‌کشید، حتما باید فکری به حال خودتان و کیف‌تان بکنید.
 

data-src=http://cdn.bartarinha.ir/files/fa/news/1392/7/28/210131_443.jpg

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

9  ×    =  18