شایعه خداحافظی علی کریمی قوت گرفت!

جانشین جادوگر برای بازی تراکتورسازی در مفابل پرسپولیس مشخص شد!

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از روزنامه خراسان علی کریمی به احتمال زیاد در بازی تراکتورسازی تبریز و پرسپولیس غایب خواهد بود. شماره 8 تراکتورسازی که از ناحیه عضله پشت ران در تمرین تیم مصدوم شده بود با وجود مداوا و مدارا به بهبودی نرسیده و کماکان فیزیوتراپی می‌کند.
آسیب‌دیدگی او با تناقض‌گویی مسئولان و کادر پزشکی تراکتورسازی هم همراه بود و برخی از حضور قطعی کریمی و عده‌ای هم از غیبتش در بازی با پرسپولیس خبر می‌دادند اما او در تمرین سرخ‌پوشان تبریزی در ورزشگاه یادگار امام (ره) غایب بود تا شایعه نبودنش مقابل پرسپولیس رنگ واقعیت بگیرد.
غیبت جادوگر در اصلی‌ترین تمرین تراکتورسازی نشان می‌داد مجید جلالی، سرمربی تیم قید او را برای بازی بزرگ هفته آغازین نیم‌فصل دوم زده است!
از سوی دیگر حضور پررنگ میثم بائو، هافبک میانی سرخ‌پوشان تبریزی در تمرینات تیم هم حاکی از امید بستن کادر فنی تراکتورسازی به ساق‌های این بازیکن تکنیکی برای پر کردن جای خالی کریمی مقابل پرسپولیس بود.
البته سرمربی تراکتورسازی در مصاحبه‌های چند روز اخیرش هم با ابهام و کنایه از وضعیت علی کریمی سخن گفته بود و به نظر می‌رسید احتمال غیبت کریمی را بیشتر از امکان بازی‌اش می‌داند.
حالا احتمال غیبت شماره 8 تراکتورسازی در بازی با تیم سابقش بسیار بالا گرفته و البته در کنار آن شایعه دیگری هم به گوش می‌رسد. از تبریز خبر می‌رسد برخی از نزدیکان علی کریمی و منابع نزدیک به باشگاه از احتمال خداحافظی ناگهانی این بازیکن صحبت می‌کنند.
گویا مصدومیت‌های پی‌درپی علی کریمی را کلافه و نگران کرده و این بازیکن از شرایط فعلی‌اش بسیار شاکی است. این مسائل دست به دست هم داده تا شماره 8 واژه خداحافظی را به ذهنش راه دهد و با اطرافیانش از وداع با دنیای بازیگری حرف بزند.
کریمی که به واسطه رفتار‌های عجیب و تصمیمات ناگهانی‌اش معروف است بعید نیست در نیم‌فصل دوم کفش‌ها را بیاویزد و خداحافظی‌ای غریبانه‌تر از فرهاد مجیدی، کاپیتان محبوب استقلال را تجربه کند.
کریمی که به اعتقاد فوتبال‌دوستان آخرین بازمانده از نسل طلایی فوتبال ایران است اگر تصمیمش را عملی کند سریال خداحافظی‌های غریبانه اسطوره‌های فوتبال را تکمیل می‌کند مگر این‌که مسئولان تراکتورسازی و اطرافیانش او را منصرف و به ادامه فوتبالش راضی کنند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  6  =  60