قتل دوست به خاطر جمع نکردن جای خواب!

روزنامه مردم سالاری: مرد باغدار که بر سر جمع کردن جای خواب دوستش را به قتل رسانده بود، به زودی در دادگاه کیفری محاکمه می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،دوم آذر سال گذشته کشف جسد مردی در صفادشت به کارآگاهان پلیس آگاهی شهریار اعلام شد.

 در ادامه تیمی از ماموران راهی محل کشف جسد شده و با پیکر مرد ناشناسی در حالی که سر و دستش از بدن جدا شده بود رو به رو شدند.

در بررسی‌های اولیه مشخص شد، چند روز از قتل می‌گذرد و بخشی از بدن از سوی حیوانات خورده شده است. در بازرسی لباس‌های مقتول‌، گذرنامه‌ای کشف شد که از طریق آن هویت مقتول به نام اکبر شناسایی شد.

 ماموران سپس به تحقیق از خانواده اکبر پرداخته و متوجه شدند او یک خودروی وانت داشته که همزمان با قتل ناپدید شده بود. با کشف این سرنخ ردیابی خودروی وانت در دستور پلیس قرار گرفت و ماموران در ردیابی‌های خود متوجه شدند با کارت سوخت خودروی اکبر چند بار در یک پمپ بنزین سوختگیری شده است.

صاحب پمپ بنزین به اداره آگاهی احضار شد که در بازجویی‌ها گفت: کارت سوخت از سوی فردی به نام حبیب در اختیار من قرار گرفته بود.

تیم پلیسی در ادامه تحقیقات حبیب را دستگیر کردند که او در بازجویی‌ها به درگیری با مقتول اعتراف کرد و گفت: شب قبل از حادثه اکبر به باغ من آمد. صبح به او گفتم رختخواب را جمع کند اما او به حرفم گوش نداد.

بر سر این موضوع با او درگیر شده و دو ضربه به صورتش زدم. چند ساعت بعد اکبر مدعی شد جایی را نمی‌بیند. خواستم او را به دکتر ببرم که متوجه شدم نفس نمی‌کشد. خیلی ترسیده بودم. به همین خاطر جسدش را به بیابان‌های اطراف صفادشت بردم و آنجا رها کردم.

با تکمیل تحقیقات، بازپرس پرونده برای حبیب قرار مجرمیت صادر کرد که با صدور کیفرخواست پرونده برای محاکمه به شعبه 74 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

8  ×  1  =