مردم به منطقه زلزله زده بوشهر نروند

معاون عمرانی استانداری بوشهر گفت:مردم به منطقه زلزله زده این استان مراجعه نکنند ، در صورت نیاز از آنها کمک خواهیم خواست.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از ایرنا: شاپور رستمی در پی زمین لرزه ای که با شدت پنج و هفت دهم ریشتر عصر پنجشنبه حوالی شهر برازجان مرکز شهرستان دشتستان در استان بوشهر را لرزاند، در گفت وگو با خبرنگاران از مردم خواست در مورد چگونگی وضعیت منطقه زلزله زده به اطلاعیه ها توجه و با مسوولان همکاری کنند .
 
وی بیان کرد: رسانه ها، اطلاعات و اخبار را ازمنبع شورای هماهنگی مدیریت بحران دریافت کنند و به اخبار و شایعه ها توجه نکنند.
 
رستمی اضافه کرد:هم اینک ستاداستان و شهرستان فرمانداری های شهرستان های همجوار با امکانات کامل به سمت منطقه حرکت کرده اند تا در کوتاه ترین زمان همراه با امدادرسانی در این زمینه نیز اطلاع رسانی کنند.
 
وی تاکید کرد:ضروری است مسیر های ارتباطی منتهی به منطقه زلزله زده باز بماند تا امکانات مورد نیاز به راحتی به منطقه ارسال شود.
 
زمین لرزه ای به بزرگی پنج و هفت دهم درجه درمقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) ساعت 17 و 21 دقیقه پنجشنبه حوالی شهر برازجان مرکز شهرستان دشتستان در استان بوشهر را لرزاند.
 
این زمین لرزه در 37/ 51 طول جغرافیایی شرقی و 29/29 عرض جغرافیایی شمالی در عمق پنج کیلومتری زمین در حوالی شهر برازجان رخ داد.
 
شهرستان دشتستان با مرکزیت شهر 80 هزار نفری برازجان در فاصله 65 کیلومتری شرق بوشهر واقع است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

29  −  19  =