شب وایتکسی شیرازی‌ها در فروشگاه زنجیره‌ای معروف

با آن که به طور معمول نظافت فروشگاه‌ها باید در زمان تعطیلی آن انجام شود، اما این اقدام فروشگاه معروف که گفته می‌شود سرمایه‌گذاران خارجی دارد، تعجب‌برانگیز است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از پارسینه شست‌وشوی زودهنگام یک فروشگاه زنجیره‌ای معروف در شیراز، با ناراحتی گروهی از مشتریان همراه شد.

ساعت 22 سه‌شنبه (12 آذرماه) هنگامی که برخی مشتریان در حال خرید بودند، با بوی تند مواد شوینده مانند وایتکس مواجه شدند و نتوانستند به خرید خود ادامه دهند.

یکی از مشتریان بزرگ‌ترین فروشگاه زنجیره‌ای شیراز، به خبرنگار پارسینه گفت: «وقتی با همسرم از کنار غرفه نوشیدنی‌ها عبور می‌کردیم، متوجه شدیم تنفس برایمان دشوارتر می‌شود. حتی شدت بوی وایتکس در حدی بود که باعث سوزش چشمان همسرم شد.»

یک مشتری دیگر که خانمی میانسال بود هم گفت: «من به دلیل سردرد شدیدی که گرفتم، سبد چرخ‌دار را با چیزهایی که برداشته بودم، یک گوشه رها کردم و سریع از فروشگاه خارج شدم، چون میگرن دارم و نمی‌خواستم تا صبح از سردرد به خودم بپیچم.»

پس از پرس‌وجوی خبرنگار پارسینه، مشخص شد که بوی تند مواد ضدعفونی‌کننده به دلیل شست‌وشوی بخش فروش ماهی در هوای سالن منتشر شده و سیستم تهویه فروشگاه نیز توان خارج کردن آن را ندارد.

با آن که به طور معمول نظافت مراکز خرید باید در زمان تعطیلی آن انجام شود، اما این اقدام فروشگاه معروف که گفته می‌شود سرمایه‌گذاران خارجی دارد، تعجب‌برانگیز است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  2  =  10