اوباما: هیلاری کلینتون یا جو بایدن می توانند رئیس جمهور عالی باشند

بیل درباره کاندیداتوری همسرش برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت: نمی دانم. هیلاری تلاش می کند تالیف کتابش را به پایان برساند. او مشغول چند پروژه است و موسسه مان را اداره می کند. او مانند من معتقد است که اغاز روند دیوانه کننده که چهار سال طول می کشد یک خطای آشکار است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا گفت هیلاری کلینتون یا جو بایدن می توانند یک رئیس جمهور عالی باشند.

به نقل از رویترز، اوباما گفت که هیلاری کلینتون (وزیر خارجه سابق) و جو بایدن (معاون رئیس جمهور) هر دو می توانند رئیس جمهور عالی برای آمریکا باشند. او با این حال جزئیات بیشتری را در این باره مطرح نکرد و از ورود به جزئیات جانشینی اش در سال 2016 خودداری کرد.

اوباما این مطلب را در مصاحبه با شبکه "ام اس ان بی سی" آمریکا و در پاسخ به سوالی برای مقایسه میان هیلاری و بایدن برای حضور در کاخ سفید مطرح کرد.

رئیس جمهور آمریکا گفت: هر یک از بین هیلاری یا جو، یک رئیس جمهور عالی است که از ویژگی های مناسب برای این سمت برخوردار است.

هم اکنون گمانه زنی هایی در آمریکا درباره رئیس جمهور بعدی آمریکا وجود دارد.
از هیلاری کلینتون وزیر خارجه سابق آمریکا و همسر بیل کلینتون رئیس جمهور پیشین این کشور به عنوان یکی از مهمترین گزینه های کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا یاد می شود اما هیلاری تاکنون بارها تمایل به حضور در این رقابت را قاطعانه رد کرده است.

در حال حاضر در نظرسنجی ها در میان اعضای حزب دموکرات آمریکا هیلاری در راس گزینه های مناسب کاندیداتوری این حزب برای انتخابات ریاست جمهوری 2016 قرار دارد.

بیل کلینتون هم بارها درباره قصد همسرش درباره کاندیداتوری برای انتخابات 2016 ریاست جمهوری آمریکا ابراز بی اطلاعی کرده است.

بیل در اخرین مصاحبه اش در پاسخ به سوالی در این باره گفت: نمی دانم. هیلاری تلاش می کند تالیف کتابش را به پایان برساند. او مشغول چند پروژه است و موسسه مان را اداره می کند. او مانند من معتقد است که اغاز روند دیوانه کننده که چهار سال طول می کشد یک خطای آشکار است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  12  =  20