متهمان پرونده بیمه ایران در برابر شکایت معاون اول دولت دهم

« محمد رضا نادری» به ایرنا افزود: علیه همه افرادی که در بخش نخست پرونده بیمه ایران در دادگاه علیه آقای رحیمی صحبت کرده بودند شکایت کردیم زیرا معتقدیم این حرف ها افترا و نشر اکاذیب است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،وکیل مدافع رحیمی ( معاون اول دولت دهم) در پاسخ به این سئوال که آیا در دادگاه امروز متهمان بیمه موکلش نیز حضور دارند یا خیر گفت: محمد رضا رحیمی برای دادگاه امروز احضار نشده و سابقه ای نیز در این بخش از پرونده ندارد.

نادری در پاسخ به این سئوال که یعنی هیچ اتهامی متوجه رحیمی در پرونده بیمه ایران نیست، افزود: این سئوال با مطلب قبلی خیلی فرق دارد و تا همین اندازه می توانم بگویم پرونده ای که امروز وقت رسیدگی دارد، ارتباطی با محمد رضا رحیمی ندارد.

وی در پاسخ به این سئوال که پیشتر محسنی اژه ای سخنگوی قوه قضاییه از حضور محمد رضا رحیمی در دادسرا خبر داده بود آیا حضور وی در دادسرا در ارتباط با پرونده بیمه ایران بود اظهار داشت: آن یک پرونده مستقل است و امکان دارد صحبتی از بیمه ایران نیز در آن پرونده شده باشد.

وکیل مدافع رحیمی اضافه کرد: آن پرونده، پرونده مستقلی است و رحیمی در پرونده هایی که پیش از این رسیدگی و متهمان آن محاکمه شده بودند حضور ندارد و در پرونده خودش که در دادسرا رسیدگی می شود حضور دارد و همان طور که آقای اژه ای پیشتر اعلام کرده، در دادسرا حضور یافته ایم.

نادری در پاسخ به این سئوال که آیا پرونده موجود در دادسرا درباره بیمه ایران است گفت: اجازه دهید بیشتر از این توضیح ندهم.

حجت الاسلام محسنی اژه ای سخنگوی قوه قضاییه در نشست خبری اخیر خود در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا معاون اول رییس جمهور در دولت گذشته برای روز 18 آذر به دادگاه احضار شده است یا خیر، گفت: وی قرار بود امروز (11 آذر) برای ادامه تحقیقات بیاید و اگر آمده باشد پرونده مراحل نهایی خود را در دادسرا طی می کند ولی هنوز پرونده به دادگاه نرفته است.

بر اساس این گزارش، امروز ( دوشنبه) دادگاه تعدادی از متهمان پرونده بیمه ایران که پیشتر احکام آنها از سوی شعبه 32 دیوان عالی کشور نقض شده بود، در شعبه 79 دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی محمدی کشکولی مجددا برگزار می شوند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  1  =  4