حضور مسی در تمرین استقلال/ ۲ بازیکن غایب بودند

تمرین امروز (دوشنبه) تیم فوتبال استقلال در غیاب 2 بازیکن برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از تسنیم، تمرین امروز (دوشنبه) تیم فوتبال استقلال جهت آماده‌سازی برای دیدار مقابل کاسپین قزوین در مرحله یک شانزدهم رقابت‌های جام حذفی از ساعت 15:30 در کمپ اختصاصی باشگاه برگزار شد.

* در تمرین امروز محمدمهدی نظری و احمد جمشیدیان غایب بودند. جمشیدیان به دلیل مصدومیت و نظری به دلیل سرماخوردگی شدید در تمرین امروز حضور نداشتند.

* یک هوادار استقلال قاب عکسی به آندرانیک تیموریان  داد تا روی آن را امضا کند. عکس مربوط به بازی بوریرام – استقلال بود که طی آن آندرانیک تیموریان اقدام به نجات یک سنجاقک از زمین مسابقه کرد.

* پیش از آغاز تمرین امیر قلعه‌نویی به مدت 5 دقیقه برای بازیکنان خود صحبت کرد. سرمربی استقلال در بخشی از صحبت‌های خود از شاگردانش خواست بازی فردا مقابل کاسپین که اولین بازی آبی پوشان در جام حذفی است را جدی بگیرند. 

وی با تاکید بر این موضوع گفت: فکر نکنید بازی آسانی داریم، چون رقابت‌های جام حذفی، جام شگفتی‌ها است و اگر غفلت کنیم حذف خواهیم شد.

* مهدی رحمتی و آرش برهانی با تاخیر در تمرین امروز حاضر شدند و در زمان صحبت‌های امیر قلعه‌نویی در محل تمرین حضور نداشتند.

* مرتضی هاشمی‌زاده، بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال یکی از میهمانان تمرین آبی‌پوشان بود و برخورد بسیار گرمی با امیر قلعه‌نویی و برخی بازیکنان داشت.

* کودک خردسالی به نام حسام که گاهی اوقات در تمرینات استقلال حاضر می‌شود و امیر قلعه‌نویی او را مسی آینده فوتبال ایران می‌داند باز هم مورد توجه سرمربی استقلال و بازیکنان این تیم قرار گرفت. حرکات پابه‌توپ این کودک خردسال نگاه همه را به خود جلب کرده بود و حنیف عمران‌زاده دقایقی با او بازی کرد. این کودک خردسال پیراهنی پوشیده بودن که پشت آن نام امیر قلعه‌نویی حک شده بود.

* حدود 50 هوادار نظاره‌گر تمرین آبی‌پوشان بودند و همچنان درباره هجوم کاربران ایرانی به صفحه شخصی لیونل مسی در فیس‌بوک صحبت می‌کردند.

* بازیکنان استقلال در خصوص حریف فردای خود یعنی کاسپین قزوین با یکدیگر صحبت می‌کردند و از هم درباره اینکه چه بازیکنانی در این تیم بازی می‌کنند سوال می‌پرسیدند.

* منصور پورحیدری، شاهرخ بیانی و سیروس دین‌محمدی در تمرین استقلال حضور داشتند. سیدمهدی علوی، معاون فرهنگی باشگاه استقلال نیز در اواخر تمرین آبی‌پوشان به کمپ این باشگاه آمد.

* علیرضا اکبرپور، بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال در اواسط تمرین در جمع آبی‌پوشان حضور یافت و بازیکنان این تیم با او خوش و بش کردند. اکبرپور به سمت دین‌محمدی رفت و با هم دقایقی به صحبت پرداختند.

* با توجه به اینکه استقلال فردا باید به میدان برود تمرین امروز سنگین نبود. بازیکنان پس از چند دقیقه دویدن دور زمین به کارهای کششی پرداختند و سپس در 3 گروه بازی آقاوسط انجام دادند. در بخش آقاوسط امیر قلعه‌نویی همراه بازیکنان پا به توپ شد. او از نوع پاس دادن بازیکنان ناراضی بود و از آنان می‌خواست که در دادن پاس دقت کنند. چارچوب شناسی و شوت به سمت دروازه از دیگر بخش‌های تمرین امروز استقلال بودند.

دیدار استقلال – کاسپین قزوین از ساعت 16:20 فردا (سه‌شنبه) در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

66  ⁄  11  =