توریست‌های آلمانی همچنان در کرج می‌مانند

معاون گردشگری میراث فرهنگی البرز گفت: شناسایی عاملان سرقت مدارک توریستهای آلمانی در حال پیگیری است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،احمد ترکاشوند در گفت‌وگو با ایسنا گفت: ماشین این زوج جوان آلمانی درحالیکه در یکی از خیابان های شهرک بنفشه واقع در کرج پارک شده بود، مورد سرقت افرادی ناشناس قرار می‌گیرد.

وی افزود: این حادثه در مقابل یک ساختمان مجهز به دوربین مدار بسته اتفاق می‌افتد و این خانواده با در دست داشتن فیلم ویدئو از زمان سرقت به نزدیکترین کلانتری مراجعه وخواستار رسیدگی پلیس می‌شوند.

ترکاشوند خاطرنشان کرد: با تشکیل پرونده، چند اکیپ ویژه برای شناسایی و دستگیری سارقان مامور رسیدگی به این پرونده می‌شوند.

وی ادامه داد: هنوز اطلاعات کافی در خصوص این مجرمان در دسترس نیست و هویت آنها شناسایی نشده است.

این مسئول گفت: ازآنجایی که این توریست‌های آلمانی مدارک خود را از دست داده‌اند تا صدور مجدد گذرنامه می‌بایست ویزای اقامتی خود را تمدید و در ایران بمانند.

معاون گردشگری میراث فرهنگی ادامه داد: بنا شده تا زمان تمدید مهلت ویزا این زوج آلمانی به همراه دو فرزند خود مهمان البرزی ها باشند .

ترکاشوند ابراز داشت: این زوج یک روز مهمان اداره میراث فرهنگی البرز بودند و در این فرصت با جاذبه‌های گردشگری این استان بیشتر آشنا شدند.

وی تاکید کرد: سرقت ممکن است در هر کشوری رخ دهد و این امر به هیچ وجه باعث ایجاد دید منفی نسبت به ایرانیان در این زوج نشده است.

ترکاشوند گفت: این توریست‌ها ایرانیان به ویژه البرزی‌ها را مردمانی خون گرم و مهمان نواز می‌دانند و جدای از این اتفاق ناگوار از بودن در کشوری با سابقه تاریخی غنی بسیار خرسند هستند.

معاون میراث فرهنگی استان البرز تصریح کرد: با مکاتبات انجام شده با پلیس بنا شده این پرونده با جدیت و سرعت بیشتری پیگیری شود.

وی در پایان گفت: تا زمان صدور مجدد گذرنامه این زوج همچنان با خودروی ون خود به جای جای استان سرمی زنند و از جاذبه های گردشگری استان لذت می‌برند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

62  −    =  55