کنایه های کارگردان مشهور به سیروس مقدم

محمد حسین لطیفی که تازه‌ترین ساخته تلویزیونی‌اش با عنوان «زمانی برای عاشقی» محرم امسال و همزمان با «بچه‌های نسبتا بد» سیروس مقدم به روی آنتن رفت به تازگی در گفت‌وگویی صحبت‌های کنایه‌آمیز و اشاره‌دار را نسبت کارگردانان علاقمند به استفاده از تکنیک روی دست برای ملتهب نشان دادن سوژه و نگرانی شخصیت‌های قصه مطرح کرده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از ایرنا محمد حسین لطیفی که تازه‌ترین ساخته تلویزیونی‌اش با عنوان «زمانی برای عاشقی» محرم امسال و همزمان با «بچه‌های نسبتا بد» سیروس مقدم به روی آنتن رفت به تازگی در گفت‌وگویی صحبت‌های کنایه‌آمیز و اشاره‌دار را نسبت کارگردانان علاقمند به استفاده از تکنیک روی دست برای ملتهب نشان دادن سوژه و نگرانی شخصیت‌های قصه مطرح کرده است.

محمدحسین لطیفی در این خصوص گفته است: برخی یک دوربین را برای نشان دادن نگرانی شخصیت شش بار دور آن می چرخانند و فکر می کنند که این یعنی کارگردانی.

وی همچنین در بخش دیگر این مصاحبه با انتقاد از انتخاب دیالوگ ها در کارهای تلویزیونی افزوده است: دوستان یک سریال کار می کنند و در آن از دیالوگ های لفظ قلم استفاده می کنند در صورتی که باید از این آقایان پرسید در کجای این شهر مردم از چنین دیالوگ هایی استفاده می کنند؟

به نظر می رسد روی سخن لطیفی بیش از همه به سیروس مقدم بوده است که در کارهای اخیرش و به ویژه «پایتخت2» و «بچه های نسبتا بد» به فیلمبرداری روی دست فرشاد گل سفیدی و حرکات عجیب و غریب دوربین بدجوری علاقه نشان داده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

93  ⁄    =  31