افزایش نوسان سکه و دلار

قیمت‌ها در بازار ارز و سکه با نوسان افزایشی به استقبال تعطیلات رفت. فعالان بازار معتقدند نوسان صورت‌گرفته احتمالا زود گذر است و قیمت‌ها با شروع به‌کار بازار، مسیر رفته را بازخواهد گشت. گفته می‌شود قیمت در روزهای منتهی به برخی مناسبات به‌صورت سنتی با افزایش روبه‌رو می‌شود و اگر عوامل دیگر وارد نشود، این روند متوقف خواهد شد. به همین دلیل پیش‌بینی می‌شود با توجه به انتشار اخبار مثبت در فضای سیاسی، روند نوسانی در ادامه هفته متوقف یا به‌صورت کاهشی ادامه یابد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از دنیای اقتصاد قیمت دلار آمریکا و سکه در بازار داخل افزایش یافت. کارشناسان معتقدند، این امر به واکنشی مربوط می‌شود که بازار به فرا رسیدن اربعین داده است. صرافان معتقدند که دلار، در ادامه، دوباره وارد روند کاهشی آرام خود شده و افزایش رخ داده را جبران می‌کند.
 تغییرات نرخ سکه نسبت به تغییرات نرخ دلار محدود بوده است. پیش از این نیز سکه کاهش نرخ اونس جهانی را به گونه‌ای تعدیل شده انعکاس داده بود. تحلیل‌گران رفتارهایی از این دست را با استقرار ثبات در بازار سکه مرتبط می‌دانند. طلای جهانی همچنان مسیر کاهشی را می‌پیماید. عمده کارشناسان در خصوص روند روزهای آینده این فلز بدبین هستند، اما عده‌ای معتقدند که ادامه روند کاهشی قیمت طلا بالاخره به کاهش عرضه آن منجر خواهد شد و در آن زمان قیمت طلا اصلاح شده و روی حالت تعادلی جدید تثبیت می‌شود. 

افزایش قیمت دلار

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

15  ⁄    =  3