گفته های همه مربیان بعد از بازی‌های هفته بیستم لیگ

– در پایان مسابقات هفته بیستم لیگ برتر، مربیان در نشست خبری شرکت کردند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،رسول خطیبی در حالی که در کنفرانس خبری بعد از بازی ناراحت بود اظهار کرد: کاش گسترش فولاد مدیرانی داشت که به فدراسیون می‌رفتند و داد و بیداد می‌کردند و بعد هم محروم نمی‌شدند.

به گزارش ایسنا، رسول خطیبی در نشست خبری بعد از بازی با تیم صبای قم اظهار کرد: در روزی که سه امتیاز بازی برای ما مهم بود، نتوانستیم پیروز شویم. نیمه اول می‌خواستیم بازی را اداره کرده و از اشتباه‌های صبا استفاده کنیم. اعتقاد داشتیم چون در این زمین تمرین کرده بودیم، نباید اشتباه می‌کردیم و باید صبا اشتباه می‌کرد چون در این زمین تمرین کرده بود ولی این طور نشد.

وی ادامه داد: امروز فوتبال‌مان بهتر از تیم صبا بود ولی توپ‌های ما تبدیل به گل نشد. از لحاظ فوتبالی از تیمم راضی هستم ولی از نتیجه به دست آمده رضایت ندارم.

رسول خطیبی گفت: با این باخت کارمان سخت‌تر می‌شود و احساس می‌کنم استرس در وجود بازیکنان‌مان باقی مانده است. ما موقعیت‌هایی را به دست می‌آوریم ولی در ضربات آخر به خاطر استرسی که بازیکنان‌مان دارند، نمی‌توانیم به گل دست یابیم. به فوتبال زیبا امتیاز نمی‌دهند. من به تیمم اعتقاد دارم و قطعا بدانید که گسترش به جز چند تیم، بهترین فوتبال و بازی زیبایی را ارائه می‌دهد.

سرمربی گسترش فولاد بیان کرد: از این به بعد تمرین‌های مهاجمان را کم می‌کنیم تا سیر نشوند.

وی درباره داوری‌های دیدارهای این تیم اظهار کرد: برای هر بازی‌مان داور جدیدی را انتخاب می‌کنند و هر کسی را که می‌خواهند امتحان کنند برای بازی ما می‌گذارند و ما تنها تیمی هستیم که از ضربات پنالتی به گل نرسیده‌ایم و داوران اعتقاد به اعلام پنالتی‌های ما ندارند زیرا مدیران ما نمی‌توانند به فدراسیون بروند و داد و بیداد کنند ولی بخشیده شوند و مدیران ما تمام تلاش‌شان را برای بهبود وضعیت تیم انجام می‌دهند و ای کاش مدیرانی داشتیم که به فدراسیون می‌رفتند و داد و بیداد می کردند. متاسفانه فوتبال ما این موضوع‌ها شده است.

***

سرمربی صبای قم می‌گوید که از داوری این بازی رضایت دارد و زمین فوتبال گسترشی‌ها بسیار مناسب بود.

 صمد مرفاوی در نشست خبری پس از بازی با گسترش فولاد گفت: خدا را شکر تیم‌مان هفته به هفته بهتر می‌شود. بازی سنگینی با استقلال داشتیم و توان زیادی در این بازی گذاشته بودیم ولی بازیکنان‌مان امروز تلاش زیادی تا آخرین لحظه کردند.

وی ادامه داد: به غیر از یک گل‌مان موقعیت‌های دیگری نیز داشتیم. نیمه دوم گسترش، فشار زیادی به دروازه ما آورد و حسینی را به خط حمله اضافه کردند و می‌خواستند به دروازه‌مان نزدیک شوند ولی توانستیم جلوی تفکر گسترشی‌ها را بگیریم.

مرفاوی درباره داوری این بازی گفت: داور مسابقه بسیار خوب قضاوت کرد و اگر نتیجه را نیز واگذار می‌کردیم همین تفکر را داشتم و اعلام نیز می‌کردم از تیم داوری به خاطر قضاوت خوبش تشکر می‌کنم.

وی درباره استادیوم اختصاصی گسترش فولاد و اینکه آیا از این استادیوم در بازی امروز رضایت دارند یا خیر بیان کرد: زمین استادیوم بسیار مناسب برای فوتبال بود ولی رختکن‌ها ایده‌آل نیستند و اگر فضای رختکن‌ها را بیشتر کنند بهتر می‌شود.

مرفاوی در پایان اظهار کرد: شرایط آب و هوایی برای میزبان خوب است ولی برای مهمانی همانند ما که از قم آمده و درجه سرمای تبریز و آنجا بسیار متفاوت است شرایط آب و هوایی تبریز زیاد مناسب نیست.

***

سرمربی تیم فوتبال نفت گفت: در دیدار مقابل استقلال خوزستان موقعیت‌های خوبی را خلق کردیم اما شانس با ما یار نبود.

به گزارش  فارس، یحیی گل‌محمدی پس از تساوی بدون گل نفت مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: طبیعتاً از نتیجه راضی نیستم. نیمه اول بازی پایاپایی را شاهد بودیم که بیشتر توپ در میانه زمین گردش داشت و بازی کسل‌کننده و بی‌هیجانی را تیم به نمایش گذاشت.

وی ادامه داد:‌ در نیمه دوم بازی تنها در نیمه استقلال بود و ما موقعیت‌های خوبی را روی دروازه این تیم خلق کردیم که متأسفانه نتوانستیم از آنه استفاده کنیم و به گل دست یابیم. فشار خوبی را روی دروازه استقلال آوردیم.

سرمربی نفت یادآور شد: تیم حریف برای یک امتیاز به میدان آمده بود و انسجام زیادی روی خط دفاعی داشتند،‌این موضوع کار را برای ما سخت می‌کرد هرچند که با این وجود موقعیت‌های خوبی خلق کردیم اما شانس با ما یار نبود و برعکس استقلال خوزستان در این روز خوش‌شانس بود.

گل‌محمدی تأکید کرد: استقلال برای یک امتیاز آمده بود که به هدف خود رسید اما ما سه امتیاز را می‌خواستیم که نتوانستیم به آن دست پیدا کنیم.

***

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: ما مقابل نفت بازی جانانه‌ای انجام دادیم و توانستیم یک امتیاز ارزشمند کسب کنیم.

عبدالله ویسی پس از تساوی بدون گل استقلال خوزستان مقابل نفت اظهار داشت: بازی از هیجان بسیار بالایی برخوردار بود. ما در این بازی دو نیمه متفاوت شاهد بودیم. در نیمه اول مسلط بر بازی بودیم و توانستیم موقعیت‌هایی را خلق کنیم اما متأسفانه به گل نرسیدیم.

وی با اشاره به تعویضی که در بین دو نیمه انجام داد و دروازه‌بان تیم را بیرون کشید، تصریح کرد: ما سه تعویض اجباری داشتیم و هر سه بازیکنانمان مصدوم شده‌اند. همین امر باعث شد تا تیم ما عقب بکشد و نفت فشار زیادی روی دروازه ما آورد اما ما جانانه دفاع کردیم و یک امتیاز خوب کسب کردیم. در مجموع بازی خوبی بود و توانستیم یک امتیاز خوب کسب کنیم.

سرمربی استقلال خوزستان در مورد اینکه بازیکنان نفت نسبت به وقت‌کشی بازیکنانش معترض بودند، تأکید کرد: نمی‌شود هروقت که تیمی امتیاز نگرفت تیم حریف را تخریب کند. ما در مجموع 98 دقیقه بازی کردیم که 48 دقیقه نیمه اول بود و حدود 50 دقیقه در نیمه دوم بازی کردیم. درست نیست که در مورد حریف اینگونه اعتقاد داشته باشند. ما دفاعی بازی کردیم و این هم یک نوع بازی است. به هر حال ما تیم پایین جدول هستیم و با تیم رده دومی مسابقه داشتیم این موضوع ما را وادار می‌کرد که اینگونه بازی کنیم.

ویسی افزود: هر سه تعویض ما روی اجبار بود، ما روی نقاط ضعف و قوت حریف کار کرده بودیم و نمی‌خواستیم شکست بخوریم این درست نیست که تیم اگر امتیاز نگیرد از حریف ایراد بگیرند و بخواهند رقبا را خراب کنند. نفت هفته گذشته هم برای داماش چنین مسائلی را به وجود آورد، ما حداکثر دو دقیقه وقت تلف کردیم. 96 دقیقه دیگر چه می‌شود؟ این رفتار حرفه‌ای و مناسب نیست.

***

سرمربی تیم فوتبال سایپای البرز پس از کسب سه امتیاز دیدار مقابل ذوب‌آهن گفت: با کسب این پیروزی به آرامش رسیدیم و می‌توانیم با خیال آسوده به فکر ادامه فصل باشیم.

به گزارش مهر، انگین فیرات سرمربی تیم فوتبال سایپای البرز پس از کسب سه امتیاز دیدار مقابل ذوب‌آهن در جمع خبرنگاران گفت: از کسب این نتیجه راضی هستم و حالا با کسب این امتیاز سایپا به آرامش رسید و می‌توانیم به خیال آسوده به فکر ادامه فصل باشیم.

وی در خصوص اظهارات سرمربی ذوب‌آهن در خصوص عدم بازی جوانمردانه از سوی سایپا افزود: من حرف‌های آقای تقوی را قبول ندرم و ما کاملا بازی جوانمردانه را به نمایش گذاشتیم. فوتبال همین است یک تیم سعی می‌کند، از گل خود دفاع کند و ما کاملا به فکر حفظ نتیجه بودیم.

فیرات در ادامه گفت: سایپا تیم آینده‌داری است و باید به این نفرات جوان اعتماد کرد و ما می‌توانیم در سال‌های آینده حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشیم.

***

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان بدشانسی را عامل شکست تبمش برابر سایپا دانست و گفت: حق ذوب‌آهن کسب امتیاز از این دیدار بود.

 مجتبی تقوی سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان پس از شکست مقابل سایپای البرز در جمع خبرنگاران گفت: در این دیدار بازی قابل قبولی را به نمایش گذاشتیم و حق ما کسب امتیاز از این دیدار بود، در هر دو نیمه برتر بودیم ولی بد شانسی اجازه نداد، پیروز شویم.

وی ادامه داد: در این دیدار بازیکنان سایپا بازی جوانمردانه را رعایت نکردند و بازیکنان این تیم در این بازی با کوچک‌ترین ضرب دیدگی به وقت تلف کردن روی آوردند تا بازی به نفع آنان به اتمام برسد.

سرمربی سایپا در پایان گفت: هنوز بازی های زیادی باقی مانده و من امیدوار هستم ذوب‌آهن به روند رو به رشد سال‌های گذشته خود برگردد.

***

مربی مس کرمان گفت:فقط یک غفلت کوچک باعث شد تا در روزی که شایسته پیروزی بودیم به یک امتیاز بسنده کنیم.

به گزارش فارس، آتیلا حجازی پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل تراکتورسازی تبریز گفت: امروز یکی از بازی‌های بی‌نقصمان را ارائه کردیم و واقعاً‌ حیف شد نتوانستیم هر سه امتیاز را کسب کنیم. به قدری خوب بازی کردیم که تراکتور مجبور شد به توپ‌های بلند رو بیاورد اما حتی با همان شیوه هم دفاع ما بی‌نقص عمل کرده و تمام توپ‌ها را دفع کرد.

وی ادامه داد: فقط یک غفلت کوچک باعث شد تا در روزی که شایسته پیروزی بودیم به یک امتیاز بسنده کنیم.

حجازی تأکید کرد: خوشحالم که از قعر جدول جدا شدیم و این نوید روزهای بهتر را به ما می‌دهد. با این حال تمام بازیکنان مس به خاطر این تساوی در رختکن ناراحت بودند و ای کاش حداقل در دقیقه 60 گل می‌خوردیم تا هم فرصت جبران داشته باشیم و هم اینطور ناراحت نمی‌شدیم.

وی در پایان گفت: در روزهای پیش رو تیم جمع و جور کرده و با قدرت به بازی‌های جام حذفی و لیگ ادامه خواهیم داد و مطمئن باشید از این پس تمام دیدارها ار جدی گرفته و فقط برای پیروزی تلاش خواهیم کرد.

***

سرمربی تراکتورسازی تبریز گفت:مشکل درون خودمان است و چند هفته‌ای است که ریتم خوبمان را در لیگ از دست داده‌ایم.

 مجید جلالی پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل مس کرمان گفت: می‌دانستیم بازی پرفشار و سنگین می‌شود و همین اتفاق هم افتاد. مشکل درون خودمان است و چند هفته‌ای است که ریتم خوبمان را در لیگ از دست داده‌ایم.

وی ادامه داد: البته در این مورد فکر هم کرده‌ایم و مشورت گرفته‌ایم و به این نتیجه رسیده‌ایم که به خاطر آب و هوای تبریز نتوانسته‌ایم درست تمرین کنیم به همین دلیل تصمیم گرفته‌ایم تا اردویی در تهران برگزار کنیم.

جلالی در مورد اخراجش گفت: اشتباه از خود من بود و زمانی که وقت‌های تلف‌شده را دیدم یک مقدار عصبانی شدم با اینحال از داور عذر می‌خواهم با اینکه به نظرم 4 دقیقه کم بود.

سرمربی تراکتورسازی گفت: در چند بازی آینده ریتممان درست خواهد شد و با تغییر روند امتیازگیری تراکتورسازی دوباره به کورس بازخواهیم گشت.

وی افزود: مس تیم بسیار خوب و پرقدرتی است و این بازی نشان داد جایگاهش در قعر جدول نیست.

***

سرمربی تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز گفت: کاری به اظهارات پیروانی ندارم زیرا من تیم را گرفته و با بازیکنان خود نتیجه گرفتم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، محمود یاوری پس از شکست تیمش مقابل سپاهان اصفهان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد:این یک روی فوتبال بود زیرا قبلا گفته بودم که 10 بازیکن نداریم و اگر منصف باشیم، حق سپاهان بود که بازی را ببرد و به اهالی فوتبال سپاهان تبریک می‌گویم.

وی افزود:‌ سپاهانی‌ها در این بازی، بازی خوبی انجام دادند و توانستند بازی را ببریم و ما در جای‌جای پست‌های خود کمبود داشتیم اما با این حال بازی خوبی داشتیم و چند موقعیت نیز داشتیم که اگر دقت داشتیم، به گل می‌رسیدیم تا با این وضعیت نبازیم.

سرمربی تیم فجر سپاسی شیراز با بیان اینکه امروز روز خوب سپاهان و روز بد فجر بود، تصریح کرد:‌ما نیز بازی‌های خوب داشته‌ایم و می‌رویم تا برای بازی‌های بعد خودمان را آماده کنیم.

وی پیرامون حرف‌های پیروانی که گفته بود، یاوری از بازیکنان من استفاده می‌کند و نتیجه می‌گیرد، تصریح کرد: پیروانی می‌تواند هر اظهار نظر کند اما جسارت من بوده که تیم را با آن جسارت گرفتم، البته من بازیکنانی در ادامه فصل اضافه کردم و اگر به وضعیت قبل بودیم، این امتیازات را هم نمی‌گرفتیم.

یاوری افزود: هنوز هم اتفاقی نیفتاده و امتیازات به هم نزدیک است، ما انتظار نداشتیم که مقابل سپاهان به پیروزی برسیم چون چند بازیکن نداشتیم؛ امروز می‌توانستیم 7 بازیکن را تعویض کنیم اما بازیکن جایگزین نداشتیم که به جای آنها درون زمین بیاوریم.

وی خاطرنشان کرد:‌6 یا 8 تیم هستند که در نیمه پائین جدول هستند و با اختلافات امتیازات کم هستند و با یک برد و باخت، تیم‌ها بالا و پائین می‌شوند و اگر ما به وفاق تیمی برسیم و چند برد بیاوری، به آینده امیدوارم زیرا آمده‌ام کمک کنم و در مورد اینکه فلانی چه صحبتی کرده، بحثی ندارم.

سرمربی فجر سپاسی تصریح کرد: خیلی وقت‌ها بود که آقایان آمدند و کار را کرده و نتوانستند و آن را نیمه‌کاره رها کردند و طوقه آن بر گردن من دیوانه رها کردند.

وی خاطرنشان کرد:‌ از تماشاگران متشکرم که تیم خود را تشویق کردند زیرا سپاهان و تماشاگرانش مهم هستند و آنها آینده سپاهان را رقم می‌زنند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

3  ×  2  =