آبگرفتگی ۱۵ مغازه در خیابان ولیعصر تهران

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آبگرفتگی کامل حدود 15 مغازه در محدوده سه راه جمهوری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،سید جلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا، در این باره، گفت: درساعت 5:51 صبح روز جمعه، وقوع حادثه آب گرفتگی به آدرس خیابان ولیعصر، بالاتر از سه راه جمهوری به سامانه 125 اطلاع داده شد.
 
وی افزود: پس از اعلام این حادثه، ستاد فرماندهی آتش‌نشانان دو ایستگاه 46 و نجات یک را به همراه چند دستگاه پمپ آب و … به محل حادثه اعزام کرد.
 
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه شکستگی لوله آب در عمق دو متری زمین سبب آبگرفتگی کامل حدود 15 مغازه در این محدوده شد، گفت: آتش‌نشانان به کمک عوامل شهرداری و ستاد بحران، اقدام به تخلیه آب‌های وارد شده به این مغازه‌ها کردند.
 
ملکی با بیان اینکه خسارت مالی ناشی از این حادثه بالا بود، افزود: خوشبختانه به هیچ یک از شهروندان در جریان این حادثه، آسیبی وارد نشد.
 
وی درباره علت وقوع این حادثه نیز به ایسنا گفت: علت این حادثه و چرایی شکستن لوله باید از سوی کارشناسان بررسی شود اما در حال حاضر عوامل سازمان آب اقدام به ترمیم و مرمت لوله شکسته شده کردند.
 
به گفته سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، آتش‌نشانان حوالی ساعت 10 صبح امروز به عملیات خود در این محل خاتمه دادند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

3  +  1  =