پشت میز مذاکره به لبخند چیزی نمی‌دهند

سردار اسماعیل احمدی‌مقدم در ادامه همایش معاونین عملیات ناجا در مورد رخدادهای روز کشور صحبت کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از فارس وی با تأکید بر این نکته که نیروی انتظامی در مواردی که حیطه کاری‌اش نیست به صورت جزئی ورود نمی‌کند گفت: در این موارد ملاک ما نظرات مقام معظم رهبری است.

احمدی‌مقدم با تأکید بر اینکه، مقام معظم رهبری به صورت کلان از تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای حمایت کرده است گفت: ما نیز از آنها حمایت می‌کنیم اما آنها باید بدانند در پشت میز مذاکره به لبخند چیزی نمی‌دهند.

وی یادآور شد: پشتوانه مذاکره قدرت ملی و مجموعه توانمندی است و به طور کلی شرط لازم برای مذاکره قدرت ملی است و شرط کافی تیم مذاکره کننده است و این دو در کنار هم به نتیجه می‌رسند.

فرمانده نیروی انتظامی کشور با اشاره به این مطلب که ایران اکنون به دانش هسته‌ای دست یافته است گفت: ما باید به جایگاهی برسیم که اگر دستگاه هسته‌ای ما را از ما بگیرند ما می‌توانیم دوباره آن را بسازیم.

وی با بیان اینکه سال گذشته هیچ حادثه تروریستی در کشور رخ نداده است گفت: امسال سازمان‌های جاسوسی بیگانه قصد تحرک در ایران را داشتند که تنها توانستند در مرز‌ها و آن هم به صورت محدود به نیت خود برسند.

احمدی‌مقدم خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی هرگاه در امنیت مشکل پیدا کرده است به سرعت خود را ترمیم کرده و اجازه نداده است که به اصل نظام خدشه وارد شود.

فرمانده نیروی انتظامی کشور در پایان با تأکید بر این نکته که نیروی انتظامی وظیفه حمایت و تقویت قوای کشور را دارد گفت: امن‌سازی و هماهنگی با دولت از جمله اقداماتی است که نیروی انتظامی باید در راستای هماهنگی با دولت آن را انجام دهد.

وی تأکید کرد: نباید با بزرگ کردن اختلاف‌ها پالس منفی برای دشمن فرستاد که آنها بتوانند روی اختلافات کار کنند و باید با هم‌افزایی به تقویت قوای دیگر بپردازیم.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

6  +  3  =