پسربچه فقیر آدنایی، « مهند» و «کوزی» شد

کیوانچ تاتلیتوگ، سوپراستار ترک، این روزها تنها یک بازیگر شناخته شده بین مردم ترکیه نیست. کیوانچ با بازی در نقش‌هایی مثل مهند در سریال «عشق ممنوع» و کوزی در سریال «کوز ی و گونی» به یکی از ستاره‌های محبوب منطقه تبدیل شده.

مجله زندگی ایده آل: کیوانچ تاتلیتوگ، سوپراستار ترک، این روزها تنها یک بازیگر شناخته شده بین مردم ترکیه نیست. کیوانچ با بازی در نقش‌هایی مثل مهند در سریال «عشق ممنوع» و کوزی در سریال «کوزی و گونی» به یکی از ستاره‌های محبوب منطقه تبدیل شده و طرفداران پر و پا قرصی در کشورهای عربی و آذربایجان و دیگر کشورهای منطقه دارد. او بین طرفداران عرب خود به برد پیت خاورمیانه مشهور است.

این سوپر استار ترک در 30 سالگی در اوج شهرت است. او یکی از گران‌قیمت‌ترین بازیگران و مدل‌های ترک است و احتمالا به سختی می‌تواند تصمیم بگیرد با پول‌هایش چه کند. شاید کیوانچ با لشکری از عاشقان سینه چاک اگر صد سال هم عمر کند نتواند از این همه ثروتش استفاده کند؛ ثروتی که این روستازاده فقیر هرگز به خواب شبش هم نمی‌دید.

پسر نانوای روستا

کیوانچ  در 27 اکتبر 1983 در خانواده‌ای فقیر و پرجمعیت در یکی از روستاهای شهر آدنا در جنوب ترکیه متولد شده است.  خانواده تاتلیتوگ نزدیک صد سال است به شغل نانوایی مشغول هستند. بازیگر «کوزی» چهار خواهر و برادر دارد. غرور چهره او الهام گرفته از نام خانوادگی‌اش به معنی غرور است. مادربزرگ پدری کیوانچ از مهاجران بوسنی و هرزگوین بوده که در جریان جنگ‌ها و درگیری‌های این کشور به ترکیه مهاجرت می‌کند. مادر کیوانچ زنی زیبا  اهل«ادرنه» بوده که بعد از ازدواج ساکن شهر پدری همسرش، آدنا می‌‌شود. این پسر بچه زیبا و بازیگوش از کودکی نسبت به همسن‌های خود سرآمد بوده و خیلی‌ها نشانه‌های هوش و استعداد را در او کشف کرده بودند. خانواده‌اش با تلاش زیاد او را برای تحصیل به یک مدرسه خصوصی فرستادند و در آنجا بود که استعداد کیوانچ در رشته ورزشی بسکتبال شکوفا شد. کیوانچ بلندقد خیلی زود ستاره تیم بستکبال مدرسه شد اما مدتی نگذشته بود که خانواده تاتلیتوگ به دلیل بیماری پدر خانواده مجبور شدند به استانبول نقل مکان کنند تا پدر بتواند تحت درمان مناسب قرار بگیرد. استانبول برای کیوانچ نوجوان سرزمین دستیابی به آرزوها ورویاهایش شد. او در استانبول با پیشرفت بازی‌اش توانست به تیم‌های سرشناس «بشیکتاش» و «فنرباغچه» به عنوان بازیکن آماتوری آینده‌دار ملحق شود.
 

height=210

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  60  =  62