مسمومیت ۱۰۰۰ نفر در پردیس تهران به دلیل آلودگی آب

عاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران در جریان این بازدید در حاشیه این بازدید در گفت‏وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در شرق استان تهران در رابطه با مسمومیت بیش از یک هزار شهروند پردیسی گفت: لازم است تا مردم توصیه‏های بهداشتی و راه‏های جلوگیری از مسمومیت را در برهه کنونی مورد توجه قرار دهند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،بیش از یک هزار نفر در پردیس در پی آلودگی آب شرب راهی بیمارستان‏ها شدند.

به گزارش فارس از شرق استان تهران، عصر امروز حسین معصومی ‏اصل، رئیس اداره مبارزه با بیماری‏های منتقله از راه آب و غذای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، معاون دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران، فرماندار شهرستان پردیس و شماری از مسئولان، در بازدید از بیمارستان شفای پردیس، به آلودگی آب شرب مصرفی شهروندان شهر پردیس و بخش جاجرود اذعان کردند.

مردم به راه‏های جلوگیری از مسمومیت توجه کنند

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران در جریان این بازدید در حاشیه این بازدید در گفت‏وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در شرق استان تهران در رابطه با مسمومیت بیش از یک هزار شهروند پردیسی گفت: لازم است تا مردم توصیه‏های بهداشتی و راه‏های جلوگیری از مسمومیت را در برهه کنونی مورد توجه قرار دهند.

احمدرضا فرسار گفت: خواهش ما از مردم شهرستان پردیس این است که چند روزی آب شرب مصرفی خود را جوشانده و بعد آن را مصرف کنند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران افزود: مردم غذای مشکوک مصرف نکنند و بدانند که شستن دست‏ها با صابون از نخستین اقدامات برای جلوگیری از مسمومیت است.

فرسار ادامه داد: مردم نباید از افراد دوره‏گرد مواد غذایی تهیه کنند و سبزی و میوه را کاملا ضدعفونی کرده و بعد استفاده کنند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  1  =  8