مصاحبه خودمانی با شبنم قلی خانی و همسرش

شبنم قلی خانی یکی از بااخلاق ترین بازیگران تلویزیون کشورمان است که بارها با نقش آفرینی های خود در سریال های مختلف اوقات خوشی را برایمان رقم زده و با نقش های مختلفی که بازی کرده در حافظه ما جایگاه ویژه ای پیدا کرده است

مجله خانواده سبز: شبنم قلی خانی یکی از بااخلاق ترین بازیگران تلویزیون کشورمان است که بارها با نقش آفرینی های خود در سریال های مختلف اوقات خوشی را برایمان رقم زده و با نقش های مختلفی که بازی کرده در حافظه ما جایگاه ویژه ای پیدا کرده است.

شبنم قلی خانی دو سالی است که به همراه همسرش به کشور استرالیا سفر کرده و مشغول تحصیل در رشته کارگردانی سینما است. او که رابطه خوبی با مطبوعات دارد، در این دو سال که خارج از ایران زندگی می کند کمتر مصاحبه کرده و بدون حاشیه مشغول ادامه تحصیل است.

در تمام این سال ها که خانم قلی خانی به شهرت رسیده، هیچ وقت به همراه همسرش حاضر به گفتگو و عکاسی نشده است. می گوید رضا (همسرش) تمایلی به انجام این کار نداشته و ترجیح می داده جلوی دوربین آفتابی نشود اما حالا و بعد از گذشت 6 سال از ازدواجشان، زمانی که دو هفته ای برای دیدن خانواده هایشان به ایران آمدند، دعوت خانواده سبز را پذیرفتند و در گفتگوی مشترک با ما شرکت کردند. ضمن اینکه یک عکس یادگاری که در استرالیا گرفته بودند، در اختیار ما گذاشتند. این شما و این صحبت های جالب شبنم قلی خانی و همسرش.

برای شروع، ماجرای آشنایی تان را برایمان بگویید.

– شبنم: خواهر رضا و خواهر من که هر دو از ما بزرگتر هم هستند، دوستان صمیمی یکدیگر بودند. زمانی که در دانشگاه قبول شدم. برای درس ماکت سازی احتیاج داشتم یک نفر به من کمک کند. خواهرم گفت برادر دوستم در رشته معماری تحصیل می کند و می تواند به تو کمک کند. آشنایی ما از ساخت این ماکت آغاز شد و در نهایت خواهرهای ما برایمان این نقشه را کشیدند و در نهایت سال 86 با هم ازدواج کردیم.
 

data-src=http://cdn.bartarinha.ir/files/fa/news/1392/10/18/237995_941.jpg

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  4  =  12