چاقی شما چه مدلی است؟ پرتقالی یا موزی؟

دانش و اطلاعات کافی درباره بدنمان، این امکان را به ما می دهد که با بدنمان درست رفتار کنیم و انتظار درست و بجایی از، آن داشته باشیم. راستی می دانید چاقی چند نوع دارد؟

مجله تندرستی: بحث داغ چاقی، ابعاد مختلفی دارد که خوشبختانه این روزها بعد سلامت آن به اندازه وجه زیبایی اش مورد توجه قرار گرفته است. سبک زندگی ماشینی امروز، کم تحرکی و عوامل محیطی مثل استفاده نادرست از غذاها همه باعث انباشته شدن بیش از حد چربی در زیر پوست می شود. رفته رفته تجمع چربی های متمرکز زیر پوست فرم و شکل بدن را تحت الشعاع قرار می دهد و زنگ هشدار چاقی را به صدا درمی آورد. دانش و اطلاعات کافی درباره بدنمان. این امکان را به ما می دهد که با بدنمان درست رفتار کنیم و انتظار درست و بجایی از، آن داشته باشیم. راستی می دانید چاقی چند نوع دارد؟

چاقی مدل سیبی

آدم هایی با اندام سیبی شکل، بدنی با ظاهری قوی دارند؛ اسکلتی با شانه های پهن، قفسه سینه پهن و اندام عضلاتی. گردن، قفسه سینه و باسن آنها نسبتا تنومند و لگن شان کوچک است؛ فرم ظاهری بدن سیبی شکل ها خالی از منحنی های معمول بدن است و گودی کمر چندانی در آنها دیده نمی شود و باسنی تخت دارند. همانطور که از ظاهرشان می توان حدس زد خانم های این دسته بندی، بدنی مردانه و قدرتمند دارند.

آنها در ورزش هایی مثل شنا، بدنسازی، دوومیدانی که قدرت بدنی بالایی می طلبد موفق ترند. آنها شاید در نگاه اول شبیه برادران و پدرانشان به نظر بیایند اما از نظر سلامت بدنی می درخشند. استخوان دست و پای آنها بزرگ است و از توده عضلاتی بیشتری نسبت به زنان برخوردارند تا بافت چربی، مگر اینکه به اضافه وزن برسند.
 

data-src=http://cdn.bartarinha.ir/files/fa/news/1392/11/1/243054_604.jpg

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  4  =  5