باشگاه‌ها باید مراقب بازیکنان مصدوم‌شان باشند

رئیس کمیته سازمان لیگ برتر فوتبال گفت: مسئولان باشگاه‌ها باید مراقب بازیکنان مصدوم خود باشند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، غلامرضا بهروان گفت: در خلال بازی‌های لیگ برتر متوجه شدم که یکی از بازیکنان ملی پوش دچار مصدومیت شده و یکی از اعضای باشگاه استقلال اعلام کرده به دلیل برنامه ریزی نامناسب لیگ برتر مصدومیت گریبانگیر این بازیکن شده است. ضمن خسته نباشید به همه تیم های لیگ برتری و ابراز تاسف برای این بازیکن باید بگویم که شرایط برای همه تیم‌ها یکسان بوده و نه تنها من بلکه تمامی صاحب نظران در فوتبال معتقدند که مصدومیت جزیی از فوتبال است و امکان دارد برای هر بازیکنی رخ دهد. البته این باشگاه‌ها هستند که باید مراقب شرایط بازیکنان خود باشند.

وی افزود: برنامه ریزی جام حذفی و لیگ برتر از گذشته صورت گرفته و مربوط به اکنون نیست که این عضو باشگاه بخواهد با وجود مصدومیت برای بازیکنانشان، اعتراض کند. زمانی که تیم‌ها پیروز می‌شوند هیچ اعتراضی صورت نمی‌گیرد اما با باخت و یا مصدوم شدن بازیکنان اعتراضشان به برنامه ریزی سازمان لیگ بازمی‌گردد. این برنامه ریزی برای تمامی تیم‌های لیگ برتر یکسان است.

بهروان تاکید کرد: اینکه یک تیم در جام حذفی، لیگ قهرمانان آسیا  و لیگ برترحضور دارد به طور طبیعی درصد مصدومیت برای بازیکنانشان بالاتر می رود و  البته فوتبال ایران بر روی این باشگاه‌ها حساب باز کرده و انتظار بیشتری از آنها دارد. ما سعی کردیم با برنامه ریزی مسابقات لیگ و جام حذفی مشکلات تیم‌ها را درک و شرایط را برایشان مهیا کنیم اما باز هم می‌گویم مصدومیت جزیی از فوتبال است، ضمن اینکه این مسئولان باشگاه‌ها هستند که باید مراقب بازیکنان مصدوم خود باشند.

وی در پایان گفت: ضمن خسته نباشید به تمامی تیم ها، امیدوارم این بازیکن خوب و ملی پوش هر چه زودتر سلامتی‌اش را به دست آورد و معتقدم که سازمان لیگ و کمیته مسابقات نهایت تلاش خود را برای برنامه ریزی مسابقات به کار گرفته است.

به گزارش تسنیم خسرو حیدری روز گذشته در جریان دیدار با ذوب آهن مصدوم شد و پس از این موضوع امین نوروزی معاون پزشکی باشگاه‌ها این مصدمیت‌ها را ناشی از برنامه‌ریزی لیگ خواند و انتقاداتی را متوجه سازمان لیگ و کی‌روش کرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

48  ⁄  6  =