تخفیف کالاهای اساسی برای معلمان دارای کارت فرهنگ

مشاور اقتصادی و رفاهی وزیر آموزش و پرورش از صدور کارت فرهنگ برای تمامی فرهنگیان خبر داد و گفت: با این کارت امکان خرید کالاهای اساسی با تخفیف 5/26درصد برای فرهنگیان و معلمان فراهم می شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،روح الله عالمی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: طرح فرهنگ با کمک بخش خصوصی، یکی از بانک ها و مدیریت صندوق ذخیره فرهنگیان از جمله طرح های رفاهی ویژه به منظور افزایش امکانات رفاهی و معیشتی فرهنگیان است.
 
وی افزود: در این طرح فرهنگیان به عضویت بانک مورد نظر درآمده و می توانند 19 قلم از کالاهای اساسی مورد نیاز خود همچون روغن، چای، قند و شکر، گوشت و… را با میانگین تخفیف 26 درصدی از فروشگاه های تعریف شده برای این کارت خریداری کنند.
 
مشاور اقتصادی و رفاهی وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه این طرح از امروز در تهران و مازندران آغاز شده است و به مرور تمامی فرهنگیان صاحب کارت خرید خواهند شد، یادآورشد: تمامی فرهنگیان اعم از شاغل و بازنشسته می توانند هر ماه با شارژ این کارت تا سقف سه میلیون ریال، کالاهای مورد نیاز خود را از فروشگاه هایی تحت عنوان فراز که بزودی راه اندازی می شود، با تخفیف 5/26 درصد خریداری کنند.
 
علمی تصریح کرد که کارت های فرهنگ برای 760 هزار نفر از فرهنگیان عضو صندوق ذخیره فرهنگیان به صورت علی الحساب یک میلیون ریال شارژ می شود و هزینه های صدور کارت توسط بانک از همین میزان شارژ کم خواهد شد و اعضای صندوق دیگر لازم نیست برای صدور کارت هزینه ای پرداخت کنند.
 
وی درباره نحوه عضویت معلمان در طرح فرهنگ گفت: تمامی فرهنگیان می توانند از هفته آینده فرم های مربوط به عضویت را از روی پایگاه اینترنتی صندوق ذخیره فرهنگیان دریافت و مشخصات خود را پس از پر کردن فرم ها اعلام کنند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  1  =  1