حضور افراد غیرفوتبالی در مراسم معرفی اسپانسر‌های تیم ملی

در مراسم همبستگی ملی برای حمایت از تیم ملی افراد غیرفوتبالی زیادی حضور داشتند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از ایسنا مراسم همبستگی ملی برای حمایت از تیم ملی در سالن اجلاس سران برگزار شد. پیش از شروع مراسم افراد غیر فوتبالی زیادی که به این مراسم دعوت شده بودند، در لابی سالن مستقر شده بودند. گفته می‌شود آنان کارکنان بانک پاسارگاد و پرسنل شرکت فناپ بوده‌اند. تعداد آنها چند برابر افراد فوتبالی بود.

 

کارلوس کی‌روش با دستیارانش امید نمازی و دن گاسپار به این همایش آمدند. کی‌روش در حالی که با تلفن صحبت می‌کرد، مورد توجه حضار قرار گرفت. مسئولان سالن هم بلافاصله او و کفاشیان را به جایگاه VIP هدایت کردند.

در این مراسم علی کفاشیان، مهدی تاج، عباس ترابیان، حسین کلانی، محمود خردبین، یحیی گل‌محمدی، حسن روشن، محمد زادمهر،‌ سعید مظفری‌زاده، صادق درودگر و هومن افاضلی حضور داشتند. فریدون آسرایی، خواننده پاپ هم از جمله مهمانان این مراسم بود.

مسئولان پیش از شروع مراسم برخورد خوبی با خبرنگاران نداشتند و اصحاب رسانه برای ورود به نشست با مشکلات زیادی روبرو شدند. همچنین هنگامی که خبرنگاران با افراد فوتبالی مصاحبه می‌کردند این مسئولان با گرفتن دست مصاحبه شونده‌ها مانع از ادامه گفت وگو می‌شدند. این برخوردهای ناشایست باعث شد که خبرنگاران به فکر تحریم این مراسم افتادند و بی‌نظمی در برگزاری مراسم باعث ناراحتی آنها شده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

9  ×  1  =