برخورد قلعه نویی به‌ ۴ پیشنهاد میلیاردی!

درمورد تیم آینده امیر قلعه نویی حرف و حدیث زیاد است. ابتدا بحث سپاهان مطرح شد و بعد از مدتی گفتند او با بابک زنجانی تمام کرده تا فصل آینده روی نیمکت راه‌آهن بنشیند اما زنجانی دستگیر شد و خلاصه بحث تیم‌های اصفهانی را دوباره مطرح کردند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،تقوی هم مثل لوکا در ذوب‌آهن بود. آذری، مدیرعامل اصفهانی‌ها شد و تقوی هم مثل لوکا در ذوب‌آهن نتایج بدی گرفت تا صدای اعتراض هواداران ذوب‌آهن بلند شود و آن‌ها خواستار برکناری تقوی شوند، هرچند ذوبی‌ها اصلا در جدول شرایط خوبی ندارند و معلوم نیست در لیگ برتر بمانند چون‌‌ ‌3 بازی آخرشان هم ساده نیست.

در مورد ماجرای رفتن قلعه نویی به راه‌آهن می‌گفتند پای یک مدیر شرکت هواپیمایی هم وسط است ولی قلعه نویی جواب نهایی را نداده و منتظر اتفاقات آتی بود. با وضعیتی که برای زنجانی پیش آمد احتمال رفتن امیر به راه‌آهن کم می‌شود،

طی روزهای گذشته تیم جدیدی هم خواستار جذب امیر قلعه نویی شده یا حداقل این‌که روزنامه‌ها روی آن مانور کرده‌اند، آن هم تیم پدیده مشهد است که سرمایه‌گذاری فراوانی کرده و شانس خوبی برای صعود به لیگ برتر دارد. گفته می‌شود یکی از مسئولان رده بالای این تیم مشهدی خواستار جذب امیر قلعه‌نویی است ‌‌و‌… در واکنش به این شایعات مدیر‌رسانه‌ای استقلال با تکذیب همه موارد‌ گفت:

تا امروز امیر قلعه نویی حتی با یک تیم هم مذاکره نکرده! البته احتمال دارد تیمی خواستار امیر باشد ولی ایشان با تیم یا شخصی مذاکره نکرده و تحت هر شرایطی اولویتش استقلال است. مسلما امیر خان اخلاق حرفه‌‌ای دارد و وقتی با استقلال قرارداد دارد، هیچ‌گاه با تیم‌ دیگری مذاکره نمی‌کند. متاسفانه بعضی از رسانه‌ها هم با سناریویی تکراری موج راه می‌اندازند و سعی در تخریب استقلال دارند.

بلافاصله پس از مدیر رسانه‌‌ای استقلال، علی فتح‌ا…زاده هم به شایعات واکنش نشان داد و گفت: «این‌که قلعه‌نویی را بخواهند ما را ناراحت نمی‌کند اما ماموریت اصلی امیر قهرمانی آسیاست و او برای رسیدن به این هدف در استقلال می‌ماند تا این تیم را بر بام آسیا بنشاند. رابطه من با امیر قلعه‌نویی طوری است که او در استقلال می‌ماند.»

با وجود همه این حرف‌ها و تکذیبیه‌ها امیر قلعه‌نویی اگر تصمیم به رفتن بگیرد با فتح‌ا…زاده، هیئت‌مدیره و… مشورت نمی‌کند. سالی که او به سپاهان رفت و جان‌واریو، رحمتی و حیدری را هم برد همین اتفاق رخ داد. حتی در تبریز قلعه‌نویی خطاب به هواداران تراکتورسازی گفته بود: «قرارداد من با تراکتورسازی قلبی است و نیازی نیست روی کاغذ بیاید.» اما هم‌زمان هواداران او پلاکاردهایی را به محل تمرین استقلال می‌بردند که روی آن نوشته شده بود؛ 8 روز تا بازگشت ژنرال قهرمان به استقلال!

به‌هر حال آنچه مسلم است اگر وضع مالی استقلال همین طوری باشد که امسال هست، خیلی بعید به نظر می‌رسد او بماند. قلعه‌نویی در استقلال حدود 1.5 میلیارد تومان می‌گیرد که این مبلغ در صورت دریافت پاداش و… به 1.8 میلیارد می‌رسد اما اگر یک تیم شهرستانی ناگهان به او 3 یا 3.5 میلیارد تومان بدهد طبیعی است که برود و پشت‌سرش را هم نگاه نکند.

نکته دیگر این‌که معلوم نیست فتح‌ا…زاده در استقلال بماند البته اگر قلعه‌نویی تصمیم بگیرد در استقلال بماند، اصلا کاری به ماندن یا رفتن حاجی ندارد. او در این تیم با مدیرانی چون اولیایی، فتح‌ا…زاده، قریب و واعظی‌آشتیانی کار کرده و مسلما با فرد جدید‌ هم کار می‌کند اما به شرطی که وضعیت مالی استقلال مساعد باشد.

در حال‌حاضر کرانچار هم در سپاهان وضعیت مستحکمی ندارد و چه‌بسا اگر سپاهانی‌ها قهرمان نشوند (با‌توجه به ناکامی در جام‌حذفی) باب مذاکرات جدی‌تر با قلعه‌نویی را باز کنند. ختم‌کلام این‌که امیر قلعه‌نویی تا امروز از‌4 تیم پیشنهاد داشته یا حداقل بحث حضورش در سپاهان، ذوب‌آهن، پدیده و راه‌آهن رسانه‌ای شده است. تازه بحث حضور امیر در تیم ملی هم هست. به‌طور طبیعی او استقلال را به همه این تیم‌ها ترجیح می‌دهد ولی اگر قرار باشد تیمی سر کیسه را شل کند و‌ 2 برابر استقلال به قلعه‌نویی پیشنهاد بدهد قضیه کاملا فرق می‌کند.‌‌

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

40  ⁄    =  20