این دم‌نوش ها رو زیاد بنوشید

دم‌نوش های گیاهی، سال های زیادی است که در خانه تقریبا همه ما ایرانی ها وجود دارند و از خواص زیاد آنها استفاده می کنیم. حالا این برچسب دم‌نوش چیزی است که در سال های اخیر به آن زده شده و شکلی مدرن به آن داده است. همان جوشانده های مادربزرگ ها که هر کدام برای یک درد یا مرضی خوب هستند، امروز در بسته بندی ها و فرم های کیسه ای یا باز در فروشگاه ها عرضه می شوند.

برترین ها: دم‌نوش های گیاهی، سال های زیادی است که در خانه تقریبا همه ما ایرانی ها وجود دارند و از خواص زیاد  آنها استفاده می کنیم. حالا این برچسب دم‌نوش چیزی است که در سال های اخیر به آن زده شده و شکلی مدرن به آن داده است. همان جوشانده های مادربزرگ ها که هر کدام برای یک درد یا مرضی خوب هستند، امروز در بسته بندی ها و فرم های کیسه ای یا باز در فروشگاه ها عرضه می شوند.

صرف‌نظر از شکل و نامشان، باید گفت در این روزهای سرد زمستان، نوشیدنی های گرم لذت بی‌مانندی دارند که روح آدم را تازه می کنند. پس برای آشنایی با روش تهیه انواع مختلف آنها، با ما همراه باشید.

دم‌نوش‌های گیاهی

دم‌نوش بابونه

کمی بابونه را در یک قوری آب جوش دم کنید و بنوشید.

بابونه، طبیعت گرم دارد و آرام بخش و تقویت کننده اعصاب، معده و روده است. ضدتب، ضدانگل، ضدیبوست، مقوی اعصاب و مغز، اشتهاآور، ضدبلغم و صفرا و شست و شو دهنده کلیه ها نیز هست.

data-src=http://cdn.bartarinha.ir/files/fa/news/1392/11/17/250532_113.jpg

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  9  =  27