تأسیس شعبه ۲ پرسپولیس در کرمان با سرمایه کلان

البته این اتفاق نه به واسطه خبری پیرامون تیم فوتبال مس کرمان که به صورتی دیگر مطرح شده بود! تا پیش از این هر زمان خبری از کرمان در رسانه های فوتبالی و ورزشی مطرح می شد به واسطه همین تیم فوتبال مس بود اما در هفته گذشته، اقدام سه نهاد کرمانی برای تقبل بخشی از هزینه های مالی باشگاه پرسپولیس تهران بود! دو نهاد سرشناس اقتصادی کرمان یعنی شرکت فولاد کرمان و صندوق قرض الحسنه رسالت که مقر اصلی آن در کرمان است، روز گذشته تفاهم نامه ای امضا کردند که سبب می شود این دو نهاد هزینه های پرسپولیس را برای فصل آینده تامین کنند…

گفته می شود که شرکت دیگر کرمانی یعنی کرمان موتور نیز به زودی به جمع حامیان مالی پرسپولیس اضافه می شود تا این باشگاه کاملا تحت حمایت کرمانی ها قرار بگیرد. از آنجا که بحث خصوصی سازی این باشگاه نیز جدی تر از همیشه مطرح شده است، به نظر می رسد که این شرکت های کرمانی برای بخش عظیمی از سهام پرسپولیس دست به کار شده اند و پرسپولیس به دست این نهادهای کرمانی بیافتد.

با مراسمی که علی پروین و عابدزاده و برخی دیگر از بزرگان پرسپولیس در آن حضور داشتند این اتفاق رسما رخ می دهد تا تحولات باشگاه پرسپولیس وارد فاز جدیدی شود. این اتفاق هرچند بیشتر هواداران پرسپولیس در تهران که تیمشان از مشکلات مالی بزرگ رنج می برد را خوشحال می کند اما قطعا تاثیرات و تحولات فوتبالی خود در کرمان را هم خواهد داشت.

شرکت فولاد کرمان که مدیرانش از قدیم به نوعی با شرکت مسی ها کری شدیدی داشتند، حالا هیچ بعید نیست که به صورت گاز انبری به فوتبال ورود کنند و در سال هایی که نتایج تیم فوتبال مس به آن ها اجازه می دهد، درصدد باشند جای این باشگاه را در کرمان بگیرند!

برخی از تاسیس تیم فوتبال پرسپولیس در کرمان و خرید امتیاز تیم لیگ یکی از سوی همین نهادها خبر می دهند تا همانند استقلال که در خوزستان شعبه دو خود را داشت، پرسپولیس هم در کرمان حالا شعبه دو خود را داشته باشد! پیش از این برخی مقامات شرکت فولاد در کرمان از حضور قوی و جدی در ورزش خبر داده بودند و حالا هیچ بعید نیست که آن ها در صدد باشند که در سال 93 این برنامه خود را عملی کنند.

اتفاقی که هفته گذشته در باشگاه پرسپولیس تهران رخ داد و این نهاد خیلی قوی خود را وارد عرصه ورزش و آن هم به صورت دفعی وارد کرد، نشان می دهد که آن ها برای استان کرمان هم برنامه های جدی دارند و در سال جدید شاید شاهد تولد باشگاه ورزشی این نهاد که شاید نام پرسپولیس کرمان را داشته باشد باشیم. به هر حال کرمان شهری است که پرسپولیس در آن پایگاه مردمی زیادی دارد و تاسیس یک باشگاه با این نام می تواند از نظر مردمی نیز این تیم را به شدت مورد حمایت قرار دهد. باید دید در سال جدید این اتفاقات تا چه حد می تواند تنور فوتبال کرمان را داغ کند؟!

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

4  ×    =  32