سخنگوی فدراسیون کشتی: وزارت ورزش بابت بدهی فدراسیون پولی نداده است

سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: وزارت ورزش و جوانان بابت بدهی فدراسیون پولی نداده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،علیرضا رضایی در مورد صحبت‌های نصرالله سجادی، درباره تبدیل بدهی‌های هفت میلیاردی فدراسیون به دو میلیارد و کمک وزارت ورزش و جوانان به این فدراسیون، در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: آقای سجادی دیروز گفته اند هفت میلیارد و امروز می‌گویند دو میلیارد! نمی‌دانم این پنج میلیارد چگونه پرداخت شده است؟ در حالی که بدهی فدراسیون کشتی همان هشت میلیارد سابق است.

 

او ادامه داد: کل پولی که وزارت ورزش و جوانان در این پنج ماه به ریاست آقای خادم به فدراسیون داده یک میلیارد و 630 میلیون تومان است که پول هزینه‌های جاری فدراسیون هم نمی‌شود و مبلغی برای بدهی‌ها پرداخت نشده است. در طول سال گذشته مبلغ 4 میلیارد و 367 میلیون تومان به فدراسیون کشتی پرداخت شده که یک میلیارد و 630 میلیون تومان آن در زمان ریاست خادم بوده و مابقی در زمان سرپرست قبلی فدراسیون پرداخت شده است.

 

سخنگوی فدراسیون کشتی با بیان این که شرایط کشتی سخت است، افزود: این شرایط شایسته ورزش اول ایران نیست و باید یک همکاری و نگاه ویژه به کشتی صورت گیرد. متاسفانه در آستانه جام جهانی کشتی‌گیران نه از نظر روحی و نه از نظر مالی حمایت شده‌اند و بچه‌ها در غربت کامل در خانه کشتی حضور دارند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

2  ×    =  4