گـوش مردها به صدای زنان حساس است؟!

مهم نیست تا چه اندازه حق دارید! ممکن است کسی که می‌خواهید با دلایل‌تان قانعش کنید، هیچ وقت استدلال‌ها و حرف‌های‌تان را نشنود اما باور کنید نشنیده گرفتن حرف‌های‌تان تنها تقصیر او نیست و این ادعای محققان که گوش مردها به صدای زنان حساسیت دارد.

مجله سیب سبز: مهم نیست تا چه اندازه حق دارید! ممکن است کسی که می‌خواهید با دلایل‌تان قانعش کنید، هیچ وقت استدلال‌ها و حرف‌های‌تان را نشنود اما باور کنید نشنیده گرفتن حرف‌های‌تان تنها تقصیر او نیست و این ادعای محققان که گوش مردها به صدای زنان حساسیت دارد تنها بهانه او برای فراموش کردن توصیه های شما نیست.

اگر از راه و رسم گفت‌وگو بی‌خبر باشید،  هر چه می‌گویید همسرتان از یک گوش می‌شنود و از گوش دیگر بیرون می‌کند. پس تا این زندگی از آنچه که می‌خواهید بیشتر فاصله نگرفته، این مطلب را بخوانید و با کمک این راه‌ها، پنبه را از گوشش بیرون‌بیاورید.

مذاکره کنید نه جنگ

برای ایجاد اعتماد، فرد مقابل‌تان باید فکر کند نظر شما، بهترین و عملی‌ترین نظری است که تا به حال شنیده است اما نادیده گرفتن احساسات او می‌تواند تیر خلاص را به این گفت‌وگو بزند. این احساس ناخوشایند باعث خواهد شد که به جای ادامه دادن گفت‌وگو سپر دفاعی را در دست بگیرد و به جای آنکه پذیرای حرف‌های شما شود، خودش را به نشنیدن بزند. در چنین شرایطی، حتی اگر به شما اجازه دهد که برنده بحث شوید، بردتان واقعی نخواهد بود. بدون توجه به احساسات همسرتان، هرگز این بازی را نمی‌برید، بلکه تنها می‌توانید حرف آخر را بزنید و به مکالمه پایان دهید. همسر شما باید احساس کند نتیجه این مذاکره بیشتر از آنکه به نفع شما تمام شود، می‌تواند نظر او را جلب کند.
 

data-src=http://cdn.bartarinha.ir/files/fa/news/1392/12/6/260022_265.jpg

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

75  −  73  =