آخرین روز تعطیلات و ماجراجویی در تهران

در این مطلب یک‌سری تفریحات بسیار هیجان‌انگیز برایتان معرفی کرده‌ایم که خوب است هر کدام را می‌توانید دست‌کم یک‌بار امتحان کنید و لذتش را ببرید. شاید برخی از این تفریحات گران و پرهزینه باشند اما بیشترشان همچون بولینگ یا پینت‌بال اصلا گران نیستند و خیلی هم خوش می گذرد.

برترین ها: در این مطلب یک‌سری تفریحات بسیار هیجان‌انگیز برایتان معرفی کرده‌ایم که خوب است هر کدام را می‌توانید دست‌کم یک‌بار امتحان کنید و لذتش را ببرید. شاید برخی از این تفریحات گران و پرهزینه باشند اما بیشترشان همچون بولینگ یا پینت‌بال اصلا گران نیستند و خیلی هم خوش می گذرد.

پاراگلایدر

پاراگلایدر نام یک ورزش تفریحی و رقابتی است که رویای دیرینه بشر را تحقق بخشیده‌است. بطوریکه خلبان به آرامی از سطح شیب‌دار کوه به سمت پایین می‌دود و با حالتی به شکل سر خوردن در آسمان از کوه جدا می‌شود و خلبان برای شروع پرواز احتیاجی به انجام سقوط آزاد و یا پرش از صخره ندارد. نشست و برخاست با چتربال به نرمی و آرامی برابر با توان بدنی خلبان برای دویدن است و نکته اینکه هنگام پرواز به هیچ وجه حالت ترس از افتادن به انسان دست نخواهد داد.

سایت پرواز پاراگلایدر لواسان کوچک

نشانی: اتوبان شهید بابایی به سمت دماوند، تقاطع تلو شهید بابایی به سمت لواسانات.

سـایـت پـرواز پاراگلایدر لواسان کوچک یکی از سایت های شهر تهران برای علاقمندان به پرش و پرواز با پاراگلایدر و مبتدیان این رشته ورزشی است که در آن ارتفاعاتی در حدود 200 متر برای پرش مدنظر قرار داده شده‌است.
 

data-src=http://cdn.bartarinha.ir/files/fa/news/1392/12/20/266895_954.jpg

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

42  −    =  36