عارف از شنا و بدنسازی با خاتمی تا انتخابات ۹۴

انصراف دقیقه نودی محمدرضا عارف از انتخابات ریاست جمهوری خرداد92 یکی از حساس ترین اتفاقات این دوره انتخابات بود. او در این گفت وگو علاوه بر انتخابات سال 92 درباره انتخابات سال 94 هم صحبت کرد و گفت که به صورت جدی برای این انتخابات فعالیت را آغاز کرده است

خبرآنلاین: انصراف دقیقه نودی محمدرضا عارف از انتخابات ریاست جمهوری خرداد92 یکی از حساس ترین اتفاقات این دوره انتخابات بود.

محمدرضا عارف در انتخابات ریاست جمهوری سال 92 خود را تنها کاندیدای اصلاح طلبان معرفی می کرد و تنها شرط انصرافش را حضور سید محمد خاتمی یا هاشمی رفسنجانی به عنوان نامزد انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرد. اما با وجود عدم حضور خاتمی و رد صلاحیت هاشمی رفسنجانی باز هم انصراف داد.

خود وی  عنوان کرد که قصد نداشته کنار برود و اگر پیام سید محمد خاتمی نبود تا آخرین لحظه در صحنه می ماند. نام نبردن عارف از روحانی در بیانیه انصرافش به خیلی از شایعه ها دامن زد اما خود او در گفت وگویش نوروزی اش با خبرآنلاین این مسئله را یک استراتژی انتخاباتی عنوان می کند. او در این گفت وگو علاوه بر انتخابات سال 92 درباره انتخابات سال 94 هم صحبت کرد و گفت که به صورت جدی برای این انتخابات فعالیت را آغاز کرده است.
 

data-src=http://cdn.bartarinha.ir/files/fa/news/1393/1/5/271364_916.jpg
 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  45  =  48