بتن آماده با نام تجارتی پی‌ریز بتن آریا غیراستاندارد است

بتن آماده با نام تجارتی پی‌ریز بتن آریا و خرپای تیرچه پیش‌ساخته خرپایی با نام تجارتی بستان پیرا را غیراستاندارد اعلام کردند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از  سازمان ملی استاندارد ایران، مسلم بیات مدیرکل استاندارد استان تهران، با اشاره بر نظارت و برخورد جدی با نقض کنندگان قوانین استاندارد ، گفت: در راستای وظیفه نظارت بر اجرای استاندارد، کارشناسان و بازرسان این اداره کل در ماه گذشته ، بتن آماده با نام تجارتی پی ریز بتن آریا و خرپای تیرچه پیش ساخته خرپایی با نام تجارتی بستان پیرا را غیراستاندارد اعلام کردند.
 
وی افزود: واحد تولیدکننده این خرپای تیرچه در خاوران، علاوه بر تولید، بدون داشتن پروانه کاربرد علامت استاندارد ، اقدام به جعل پروانه کاربرد علامت استاندارد کرده است که برخوردی شدید از سوی مراجع قضایی را به دنبال خواهد داشت.
 
بیات ضمن هشدار به مصرف کنندگان ،متذکر شد: فرآورده مذکور مشمول استاندارد اجباری است و مطابق ماده 9 قانون اصلاح قوانین و مقررات سازمان ملی استاندارد ایران هرگاه اجرای استاندارد در مورد کالایی اجباری اعلام شود ، تولید ، تمرکز ، توزیع و فروش این گونه کالا با کیفیت پایین تر از استانداد مربوطه و یا بدون علامت استاندارد ایران ممنوع است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

48  −    =  46