خونخوار‌ترین فرمانروایان تاریخ

آنها وحشتناکترین انسان های تاریخ بودند، انسان هایی که بهترین آهنگ برایشان صدای ناله و درد دیگران بود و بهترین رنگ برایشان رنگ سرخ خون مخالفانشان بود. برای این آدم های سنگدل، قطرات اشک مادران و زنانی که پسران یا همسرانشان را در جنگ با آنها از دست داده بودند، گرانبهاتر از الماس بود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از همشهری سرنخ آنها وحشتناکترین انسان های تاریخ بودند، انسان هایی که بهترین آهنگ برایشان صدای ناله و درد دیگران بود و بهترین رنگ برایشان رنگ سرخ خون مخالفانشان بود. برای این آدم های سنگدل، قطرات اشک مادران و زنانی که پسران یا همسرانشان را در جنگ با آنها از دست داده بودند، گرانبهاتر از الماس بود. آنها دیوانگانی بودند که از وحشت و خشونت لذت می بردند.

امپراتور ترسو

«کین شی هوانگ» اولین امپراتور چین بود که از سال 221 تا 210 پیش از میلاد مسیح (ع) بر چین حکومت کرد. او امپراتوری با اختلالات روانی و به شدت ظالم بود. کین شی در یازده سال فرمانروایی اش بیش از 120 هزار خانواده را مجبور کرد تا از خانه هایشان کوچ کنند.

وی دستور داد تا تقریبا همه نوشته ها و کتاب های موجود در چین را بسوزانند و صدها نفر از چینی هایی که مشغول تحصیل بودند را سوزاند یا گردن زد. کین شی برای اینکه بتواند هر چه بیشتر بر مردم تسلط پیدا کند، مالیات ها را خصوصا برای کشاورزها زیادتر کرد.
 

فرمانروایان

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

14  −    =  5