برگزاری همایش سراسری بانک ایران زمین

همایش سراسری بانک ایران زمین، به منظور تبیین سیاستها و چگونگی اجرای دستورالعمل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و کانون هماهنگی بانکها در خصوص نرخ سود سپرده ها و بررسی عملکرد سال 92 در تاریخ 18 و 19 اردیبهشت ماه برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، در این همایش دو روزه که اعضای هیات مدیره، مدیران ستاد و مدیران شعب سراسر کشور حضور داشتند، با تلاوت آیاتی از کلام اله مجید و طنین سرود جمهوری اسلامی ایران رسمیت یافت.

دکتر محمدرضا امیرحسنخانی ریاست هیات مدیره ضمن تأکید بر ضرورت اجرای کامل دستورالعمل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و کانون هماهنگی بانکها در خصوص رعایت نرخ سود سپرده و اولویت تأمین منابع مالی واحدهای تولیدی ،با اشاره به نام گذاری سال 1393 از طرف مقام معظم رهبری به نام سال اقتصاد و فرهنگ تأکید کرد: که بانک ایران زمین به عنوان یک بانک ارزشمند و تازه تأسیس در سیستم بانکی کشور باید نقش خود را در حوزه اقتصاد و فرهنگ به نحو احسن ایفا نموده و در این مسیر پیشرو باشد و از روسای شعب خواست تا در حوزه فعالیت خود ضمن رعایت کامل بخشنامه ها و دستورالعمل های صادره مدیریت جهادی را سرلوحه کار خود قرار دهند.

امیرحسنخانی در ادامه بر ترسیم چشم انداز بانک ایران زمین و انتظارات بانک از مدیران و رؤسای شعب اشاره کرد، و همچنین یادآور شد که با توجه به اینکه بخش ارزی و صرافی این بانک در آینده نزدیک فعال خواهد شد، نسبت به تجهیز بانک به منابع انسانی آموزش دیده و کارآمد اقدامات لازم صورت گیرد.

در ادامه این همایش برخی از اعضای هیات مدیره، مدیران ارشد و رؤسای شعب بانک علاوه بر ارائه گزارش های جامع، در کارگروه های جداگانه ای به بررسی مسایل و مشکلات موجود در جهت بهبود و حرکت به سمت رشد و تعالی هرچه بیشتر بانک ایران زمین پرداختند.

در پایان ریاست هیات مدیره به اتفاق مدیران ارشد بانک پاسخگوی پرسشهای رؤسای شعب بودند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

38  +    =  40