چرا پارسا پیروزفر ستاره نشد؟

پارسا پیروزفر قابلیت ستاره شدن را داشت. انگار پسر چشم آبی که اوایل دهه 70 وارد دنیای بازیگری شد و می توانست گیشه سینما را در دست بگیرد بطور خودخواسته راه خود را از ستاره شدن تغییر داد. هر چند امروز دیگر سینمای ایران ستاره محور نیست.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از روزنامه هفت صبح پارسا پیروزفر قابلیت ستاره شدن را داشت. انگار پسر چشم آبی که اوایل دهه 70 وارد دنیای بازیگری شد و می توانست گیشه سینما را در دست بگیرد بطور خودخواسته راه خود را از ستاره شدن تغییر داد. هر چند امروز دیگر سینمای ایران ستاره محور نیست و با تغییر سطح فرهنگی مخاطب عام تنها فیلم هایی می توانند فروش کنند که از کارگردانی و فیلمنامه خوبی برخوردار باشند اما اواخر دهه 70 سینما به سمت ستاره پروری و ستاره سازی رفت.

همان زمان بازیگرانی به ناگهان مطرح شدند و انگ مانکن های چشم آبی به آنها خورد. بسیاری از تهیه کننده ها برای استفاده از آنان در فیلم خود سر و دست شکاندند. بعضی از آنها با تغییر جهت مسیر خود بار هنری و ارزشمند کارنامه کاری شان را بالا بردند و این انگ را از پیشانی شان پاک کردند. آنها که آینده نگری نداشتند در مسیر خود باقی ماندند و امروز به حاشیه سینما رفته اند اما پارسا پیروزفر با آنکه اولین چشم آبی سینمای ایران بود در هیچ یک از این دو دسته نگنجید.

ظاهرا از اولین روز ورودش به سینما تصمیم خود را گرفته بود. او نمی خواست مثل بقیه باشد. البته این مثل همه نبودن گاهی به ضررش تمام شد. پارسا پیروزفر بعد از سه سال با فیلم «زندگی جای دیگریست» به سینما آمده است.
 

معمای

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

6  ×    =  18