چابک سازی لازمه پیشرفت سازمان است

جابجایی ها و تغییرات لازمه پیشرفت و بهبود امور، چابک سازی و دستیابی به اهداف تعیین شده در هر سازمانی از جمله پست بانک ایران است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از روابط عمومی پست بانک مهندس حسن زاده رئیس هیأت مدیره بانک در جلسه معارفه تنی چند از مدیران ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های صورت گرفته و بیان مطلب فوق گفت: با توجه به رسالت و هدف خدمت رسانی این بانک در سراسر کشور لازم است تمامی مجموعه در راستای توسعه خدمات در مناطقی که کمتر مورد توجه سایر بانک ها قرارگرفته اندگامهای موثری بردارد.

وی افزود: پست بانک ایران دارای ظرفیت های بسیاری است که با ایجاد تحول و تغییر و همچنین همراهی و همکاری یکدیگر می توانیم در سلامت کامل اداری و در چارچوب قوانین انتظارات را در خصوص این بانک خدمت رسان برآورده کنیم.

گفتنی است: در این مراسم داود قزلباش به سمت سرپرست امور اعتباری و سرمایه گذاری، محمدحسین فتح آبادی به سمت سرپرست امور مالی و خزانه داری، محمود شیردل به سمت سرپرست مدیریت امور شعب و مناطق، حسن شجاعی به سمت رئیس اداره کل بازرسی و حسابرسی، اسماعیل عسگری به سمت سرپرست اداره کل بازاریابی و تجهیز منابع و اسد گرامی به سمت سرپرست اداره کل امور کارکنان منصوب و معرفی شدند.

شایان ذکر است: بر اساس مصوبه هیأت مدیره بانک اداره کل بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات و اداره کل حسابرسی داخلی ادغام و بعنوان اداره کل بازرسی و حسابرسی به فعالیت خود ادامه خواهند داد.
 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  1  =  3